zondag 12 februari 2017

Birthday cake.

Afgelopen donderdag was Hans, de man van Mariken, jarig. Dit kaartje bezorgde ik bij Mariken in de klas en zij zorgde ervoor dat de jarige het kaartje thuis kreeg. Een simpel CAS kaartje en zowaar weer eens een embossingfolder gebruikt. De taart, strik en ster zijn stickers van Zeeman, het kurk zit als plakband op een rolletje en dat kocht ik bij Action. 
En ook voor dit 2e exemplaar, voor in de voorraadbak, heb ik het achtergrondpapiertje met een embossingmal bewerkt. Verder dezelfde ingrediënten gebruikt. Op deze foto zie je ook dat het rechthoekige bruine papier met een leuke stiksteek-mal van MFT is gestanst.
Gisteren organiseerde ik weer een workshop voor de goede doelen. We gingen aan de slag voor onze gevleugelde vrienden. Maar liefst 15 volwassenen en 5 kinderen maakten elk hun eigen, unieke vogelvoederstuk.
Fijne zondag, allemaal! 
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS274

17 opmerkingen:

  1. gave verjaardag kaarten Colien, lekker stoer met dat kurk...

    fijne zondag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof kaartje voor Hans! Hij was erg blij met z'n post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo'n kaartje was hij vast erg blij. Ik vind die domino-embossingfolder helemaal het einde! en ik zie erg goede ideeën voor de stickers die ik al een eeuwigheid in de lade heb liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan, mooie combinatie van de materialen! Lekker stoer effect geeft dat kurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaarten, lekker strak en mooie kleurtjes! Fijne zondag, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke embossing op het tweede kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 toffe kaartjes!
    Dat kurk is echt leuk te gebruiken, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 hele leuke kaarten! Heel erg mooi gedaan.
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow....twee prachtige kaartjes heb je met deze sketch gemaakt Colien!
    Ik heb er ook net een geplaatst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaarten! Mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoere kaart voor Hans! Ook die andere is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, je zult het niet geloven, maar gisteravond dacht ik na over de sketch van FMS en dacht: 'ik heb nog leuke stickers van Zeeman! Die kan ik wel gebruiken, dan ben ik ook nog snel klaar'.
    En wat zie ik vanmorgen? Wahahaha, echt waar! Alleen heb ik andere stickers en had ik vandaag weinig tijd. Dus morgen wat verzinnen....
    Maar je begrijpt dat ik het een top idee vind en je kaartjes dus super vind!
    ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love the embossed backgrounds and the great color combination. Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Colien,

    Alweer een leuk setje!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zwart, wit en craft = altijd goed! Leuk zijn ze, die embossingfolder van de tweede kaart heb ik nog nooit gezien, heel bijzonder! Ben stiekem ook wel benieuwd naar de vogelvoederknutsels die jullie gemaakt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great cards! Love the embossed backgrounds and the neutral colours! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien