maandag 8 juni 2026

Friet, hamburger en ijs.

Ik zocht afgelopen week wat stickers voor de sketch-challenge bij De Egel (dat kaartje zie je binnenkort) en vond deze leukerds van de Hema in samenwerking met Blond Amsterdam. Die pasten ook wel bij en op deze sketch en het werd een vrolijk verjaardagskaartje.

Het optreden van Rolf en de band was erg geslaagd en de 80-jarige was erg verrast, zo leuk! Vandaag weer een nieuwe werkweek, nog 3 weken 'gewone' lessen, dan de projectweek en vervolgens een 'rommelweek', wat gaat het schooljaar snel!

Challenge;


 

7 opmerkingen:

  1. Ha ha, zo gaat dat...... ben je op zoek naar iets voor een kaart, kom je wat tegen en maak je gewoon een hele andere kaart.
    Wat een leuk idee, deze stickertjes op een verjaardagkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke stickers en wat een leuke kaart. Echt heel mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Colien, I can't think of a better trio of treats to come together on Karren's sketch! Thanks for inviting FMS on your picnic! Enjoy your summer!
    =] Michele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the fun little food images! The classic colors and patterns are just right on this card! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke stickers, het is een vrolijke kaart.
    Mooi dat de jarige zo van het privéconcert heeft genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card! So cheery and fun. Thanks for joining us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave stickersheb je gevonden....Donderdag maar even langs de hema! je kaart is erg leuk en weer samen dezelfde sketch..hihihi..

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien