maandag 14 maart 2011

Een kaartje om je op te fleuren.

Gisteren heb ik weer een kaartje gemaakt met één van mijn Lili of the Valley stempels. Ik heb em gemaakt aan de hand van de sketch van Kartenallerlei. Het papier is van Kaiserkraft, de Prairie Lane Collection. Ik vind het bruin in combi met turquoise erg mooi. Dat vinden ze bij Dutch Dare Card Challenge ook, kijk maar bij hun challenge. Het lijkt stiekem wel een voorproefje op a.s. woensdag, want dan is de turquoise de kleur bij het kleurenkaartenteam van Martina. Maar daar maak ik wel weer een nieuwe voor :)

Het afdrukje heet Fairies on Tiptoe, wederom een schatje, toch?! Ik heb het ingekleurd met 4 kleuren Derwent coloursoft potloden. Daarna heb ik de vleugeltjes en bloemen bewerkt met Stickles.

Het tekstlabeltje heb ik geprint op cardstock. Het is één van de 21 leuke labeltjes die je gratis kunt downloaden op het blog van Femke. Ze zijn erg leuk en door de verschillende teksten heel bruikbaar!

Morgen een kaartje in heel andere kleuren. Vanavond ga ik naar een cursus ballon vouwen en modelleren, oftewel leren hoe ik een hondje, giraffe of bloem kan maken met ballonnen. Ik ben benieuwd...!

grtz.Colien

Challenges:
Lili of the Valley - Challenge #87: say it with flowers
Kartenallerlei - Sketch
Dutch Dare Card Challenge - Challenge #103: photo inspiration

18 opmerkingen:

  1. Veel plezier vanavond hoor.
    Je kaartje is een schatje geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is turqoise toch mooi!! Leuk de ticket op de kaart. Succes met cursus ballon vouwen, lijkt me leuk om te doen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Colien,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is dit een erg lief kaartje geworden.
    ene kan ik je boeken voor 18 -8 om ballon te vouwen :)
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Colien,
    Inderdaad ik vind dit ook een mooie kleurcombinatie! Mooie layout en schattig stempeltje!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Gott wie süß deine Karte! Den Sketch hast du toll umgesetzt. Vielen Dank fürs Mitmachen bei Kartenallerlei
    lg Line

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie kaart!! Je plaatje is ook erg schattig! Dank je wel voor het meedoen deze week op het DDCC blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig geweldig geweldig, wat een ontzettend leuke kaart super papier (en kleur) en dan dat afdrukje echt een top kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Colien,
    Inderdaad ik vind dit ook een mooie kleurcombinatie en erg lief kaartje geworden
    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wunderschöne Umsetzung; vielen Dank für Deine Teilnahme bei Kartenallerlei
    lg Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Colien,
    wat een prachtige kaart !
    Ik ben benieuwd hoe die cursus ballonvouwen verlopen is :)
    Ik heb ook zo'n balonnen thuis en heb er ooit een boekje over gekocht en als de girls verjaren zet ik me aan het vouwen hoor !
    Lukt aardig ik kan er enkel geen speciale dingen mee maken zolas sommige anderen dat doen, maar een bloempje en zwaard lukken me aardig genoeg en de kids vinden het heerlijk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi opwarmertje !

    Tot morgen,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card and super colours. Thank you for joining us over at LOTV challenge this week.

    Edna x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wow, what a wonderful card !!!

    Thanks for joining us at Kartenallerlei this time.

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Adorable card, Colien!
    Fantastic job. I love colors and punch.
    Thanks for joining us at DDCC.
    I hope to see you again!
    Hugs
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deine Karte ist sehr schön.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei Kartenallerlei.

    Liebe Grüße, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien