dinsdag 1 maart 2011

Hocus Pocus.

Een hele tijd geleden zag ik bij Wags 'n Wiskers een leuke sketch. Die heb ik gebruikt voor dit tovenaarskaartje. Het plaatje is een kleurplaat die ik heb verkleind. Ik heb het ingekleurd met Derwent Coloursofts. Het designpapier is van Tree bugs in a rug en past wel bij deze afbeelding. De sterren heb ik geponst en het tekstje zelf gemaakt op de computer. 
Ik ga me voorbereiden op een lange dag. Vandaag hebben we na schooltijd zelf les: EHBO herhaling. Dat wordt een latertje vandaag en nog 3 keer op dinsdag...
Morgen kunnen jullie mijn groene kaart zien die ik voor het kleurkaartenteam heb gemaakt.
Tot dan!

grtz.Colien

Challenge:
Wags 'n Wiskers Stamps - challenge 47: sketch.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Colien,

    Wat een leuk kaartje weer! Deze is ook al aardig groen :-)
    Tot morgen,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdje zeg !
    Die tovenaar is gewoon geweldig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Colien
    Die tovenaar is gewoon geweldig !
    en de tekst erbij is super!

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey Colien
    wat heb je weer een leuke kaart gemaakt de sketch is ook erg leuk.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg leuk hoor! Geinig! Heel erg bedankt voor jouw lieve verrassing! Ik ga er binnenkort een keer iets mee doen. Nu ook erg druk, rapportentijd!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en afbeelding!! Probeer ook wel eens een kleurplaat te verkleinen maar dan is de afbeelding meestal niet zo scherp meer., maar deze ziet er heel mooi uit.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Colien, ik kom even een kijkje nemen of je meedoet met het kleurenkartenteam van morgen. Hier lees ik van wel, begrijp ik dat goed ? Want je hebt je bij de oproep nog niet aangemeld. Is het goed dat ik je dan mee in de lijst zet of meld jij je nog even aan ?
    groetjes, martina
    x
    PS Wat is dat al een mooie, groene kaart !! super !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Colien,
    geinig, mooie kaart!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien