zaterdag 21 januari 2012

Abraham.

Volgende week wordt Geert 50, dus dat verdient een kaartje. Aangezien hij niet op mijn blog kijkt, kan ik gerust laten zien wat ik voor hem gefreubeld heb. De sketch is van AFA, het afdrukje van The Greeting Farm en het papier 'Oliver' van BasicGrey. De sterren zijn geponst of gestanst met een creatable van Marianne Design. Het label is gemaakt met een Nestabilitie, de cijfers met een mal van Tim Holtz en bewerkt met Diamond Glaze. Voor deze mannenkaart alleen nog zwart juteband en touw toegevoegd. Vrijdag gaat de kaart, uiteraard samen met een potje mosterd, naar Abraham.


Challenges;
Anyone for Anya - Sketch challenge
ABC-challenge - H = Happy Birthday

3 opmerkingen:

  1. Ja, wat een te gekke mannenkaart! Lekker stoer met dat jute! Die sterren vind ik ook erg leuk zo!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Colien! Ik vind mannenkaarten altijd moeilijk maar jij weet er goed raad mee!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so cute. I love this image and you have colored it perfectly! Thanks for joining us this week at ABC...good luck. I hope we see more of your lovely work on the 1st.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien