woensdag 18 januari 2012

Vrolijke kleurtjes...

De sketches bij CardPatterns zijn zo leuk, dus wilde ik weer een keertje meedoen. Daarvoor heb ik een papierpakket van My Mind's Eye opgezocht, lekker vrolijk :) De bloemen zaten erbij, de brads zijn van Kruidvat. Op het horizontale strookje boven het bruine lint is nog plaats voor een tekstje, maar dat komt wel als ik weet voor welke gelegenheid deze gezellige kaart gebruikt gaat worden.
Morgen ben ik er weer met een Magnoliaatje, maar dan in heel andere kleuren!
Challenge
CardPatterns - Sketch 148

5 opmerkingen:

  1. Echt een vrolijke kaart! Super.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad erg vrolijke kleuren. Mooie kaart weer.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze is heel leuk ! mooie, frisse en vrolijke kleurtjes,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card, love the flowers, thanks for joining us at Card Patterns this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien