maandag 28 mei 2012

Schoolfriends

Terwijl onze mannen gisteren flink gingen fietsen, hebben Sanne en ik aan de tuintafel zitten knutselen. Mijn inspiratie was even zoek, maar gelukkig is het goedgekomen. Onder andere dit kaartje gemaakt met papier uit het BasicGrey-Oxford pakket. De middelste cirkel is een sticker, de buitenste twee heb ik gesneden uit designpapier. Alle drie zijn ze gemat op zwart cardstock. Enkel nog 2 Prima Flowers toegevoegd en het 'eind-van-het-schooljaar-kaartje' was sneller klaar als gedacht.

Challenges;
Card Positioning Systems - Sketch #267

7 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,

    wat een leuke einde-schooljaar-kaart.
    En soms heb je even een duwtje nodig om weer wat inspiratie te krijgen...
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan en wat is er gezelliger dan samen knutselen he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk, als de inspiratie dan toch komt en je hebt relatief makkelijk zo'n leuk kaartje in elkaar gezet, dan mag je best trots zijn op jezelf en op je eind-van-het-schooljaar kaartje! Wat gaat de tijd snel hè, nog maar vijf weken...
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit echt heel mooi Colien! Toffe kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf, lekker stoer en leuk zo met de drie cirkels!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien