vrijdag 4 mei 2012

Zwanger...gefeliciteerd!

Vandaag een simpel kaartje, geïnspireerd door Sanne's freubels van vorige week. Ik wilde een felicitatiekaartje maken voor iemand die in verwachting is, maar was even inspiratieloos...
Gelukkig doe je op internet genoeg ideetjes op en is het dit kaartje geworden met papier van 4heures37. Het zijn restjes, want het blokje begint aardig op te raken. De stempels van het rompertje en hobbelpaard zijn van Kars, het tekstje en de poststempeltjes rechts zijn van Marianne Design. Wat eyelets en een lintje uit een pasgekocht shirt en het kaartje is klaar om bezorgd te worden.
Challenge;
CPS card sketches - CPS 263

12 opmerkingen:

  1. Wat een super kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk maar tog simpel kaartje!
    Meedoen met mijn swap??Zou erg gezellig zijn!!
    www.dutch-swappers.blogspot.com

    Groetjes Wietze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, hier is het ook Knutsel & Zo-vrijdag! Wat leuk dat mijn kaartjes je inspiratie hebben gegeven. Jouw versie vind ik zeker zo leuk! Grappig die stempels zo op het DP.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een grappig en leuk kaartje ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien, wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt!
    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Colien, deze vind ik prachtig! Leuk idee!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Colien!
    Ik vind het een ontzettend leuk idee om van dat rustige dessinpapier te bestempelen. Echt gaaf. En dat ga ik zeker onthouden!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit heb je hééél erg mooi gedaan. super!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute card and great job on the sketch this week! Thanks for playing along with us at CPS!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a cute baby card! Thanks so much for playing along with us at CPS Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hola!
    pretty card by CPS-263 sketch
    This is my card:

    http://carolinamaraboliscrap.blogspot.com/2012/05/maniquis-vintage.html

    Hugs!!
    from Chile
    Carolina ArteScrap

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien