woensdag 19 september 2012

Handmade.

 
Vanmorgen, na de verplichte huishoudelijke zaken, heerlijk even zitten freubelen op m'n vrije dag. Ook dit keer zag ik een sketch, waarmee ik meteen mee aan de slag wilde. Ik had nog 1 velletje met Poppy's / klaprozen uit het Wizard of Oz-blokje en dat heb ik optimaal gebruikt. Deze 2 kaartjes zijn het resultaat. De labels kreeg ik van Esther en zijn bewerkt met Eline's huis stempels en Vintage photo-Distress inkt. Wat lintjes en touw opgezocht en tot slot wat steentjes erop geplakt. Twee snelle kaartjes, met een leuk effect, naar mijn idee. Wat vind jij?
Challenge;
Try Stampin on Tuesday - Challenge #84

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes heb je vandaag gemaakt, lijkt me heerlijk, even freubelen op je vrije dag!
    Tot morgen, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kaarten Colien!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow! How beautiful they both are! Love that poppy paper! Thanks so much for joining us at Try Stampin' On Tuesday. I hope you will join in the fun again!
    Hugs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Both are very pretty, but I think I actually like the top one a little better. Either way thanks for taking the time to play along with us at Try Stampin on Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Two gorgeous cards! LOVE that poppy paper--it's fabulous! Thanks for joining us at TSOT! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the tags on your cards! Very pretty DSP! Thanks for playing along with us over at Try Stampin;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh both of these card are so pretty, love the gorgeous patterned papers. Thanks for joining us at Try Stampin' on Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the poppy paper but love the top card better. Both are great. Thanks for playing at Try Stampin'.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien