donderdag 20 september 2012

Magic of Oz Love.

Op dit moment maak ik redelijk wat kaartjes zonder stempelafdrukjes. Niet dat ik geen zin heb om te kleuren, maar de sketches die voorbijkomen zijn er niet zo geschikt voor. Zo ook deze, van Mojo Monday, weer een geweldige lay-out. Ik heb er maar weer het Magic of Oz papier van Graphic45 voor gekozen, is er toch een plaatje te zien :)
Verder wat scalloped Nestabillities, een viltbloem (Blokker) met rhinestone en de lettertang gebruikt. Oh, en de naaimachine voor wat leuke stiksels....
Challenge;
Mojo Monday - Challenge 259

5 opmerkingen:

  1. Grappig, we zitten in dezelfde sketch-mood! Hij is te gek! Leuk papier!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie schets en prachtig uitgewerkt! Leuk papier, gaaf plaatje!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien,

    wat een mooie kaart zeg!! Die viltbloem pas er helemaal bij! En ik zie dat ik er twee gemist heb. Die van gisteren vind ik helemaal leuk!! Super gedaan!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een schitterende kaart Colien !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien