zaterdag 13 april 2013

Gorjuss Ruby with cat.

Na een aantal kaartjes zonder afdrukjes, had ik het kleuren stiekem een beetje gemist. Dus ging ik weer eens aan de slag met de Spectrum Noir Markers en heb ik dit schattige plaatje ingekleurd. Het is Gorjuss girl Ruby met haar kat, lief toch?! Het achtergrondpapier is van Magnolia en de bloemetjes en knoopjes vond ik in mijn (enorme) voorraad.
Challenges;
Cupcake Craft Challenges - Raining Cats and dogs
Sugar Bowl - Anything goes
Sketch and Stash - Sketch 111
Allsorts Challenges - Letter of your name (C=cat)

8 opmerkingen:

  1. Wat een schatje....
    En prachtig ingekleurd.

    Nog een fijn weekend !!!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow!
      Your card looks great!
      I love the colors .... actually I love everything!
      If you want, come on my blog ... ... ... and if you want you can ask to become a Member? .... Please. I'd be honored

      Verwijderen
  2. So sweet and so pretty...thanks for joining us at Cupcake!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker lief! En mooi gekleurd. Leuk met die bloemetjes op het papier en die drie 'echte' roze bloemen.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Colien,leuke stempel,mooi papier.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card Colien. I love the sweet image and pretty papers.
    Thank you for taking part in the Sketch 'n' Stash Challenge
    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for joining our use your name challenge at allsorts tracy x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien