zondag 28 januari 2018

It might be a little late....

Net als gisteren een kaartje met een achtergrondpapiertje uit de laatste IDEE&post gecombineerd met de stickers van Hema. Ik maakte het voor Berry en wat de tekst al doet vermoeden: ik was te laat. Hij was afgelopen donderdag jarig en toen moest het kaartje nog gemaakt worden... tja, dat heb je weleens. 
Dit keer geen brandweerkaartje voor Berry. Al jaren maak ik die, omdat het zijn grote passie is. Maar doordat ik zo laat was, heb ik gekozen voor een snelle oplossing: een brandweerrood papiertje ;)
Vandaag wordt een rustig-aan-dagje. Ik vind dat ik dat wel verdiend heb na zo'n drukke week. Het waren rommelige dagen met verkort rooster, rapportvergaderingen, veel bloemwerk maken, lokalen poetsen en een druk bezochte Open Dag. Rolf heeft gisteren bijna alle huishoudelijke klusjes al gedaan, dus áls ik iets ga doen vandaag, dan is het iets leuks!
Challenge;

13 opmerkingen:

  1. Dit kaartje is heel leuk! Tof papier.
    Ik heb de idee&post ook alleen nog geen tijd gehad om er mee aan de slag te gaan.
    Bij jou kan ik wel inspiratie vinden.
    Geniet van je rustig aan dagje, dat heb je wel verdiend na zo’n drukke week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ‘m superleuk, deze brandweerrode kaart! Combineert ook geweldig met zwart en groen (is het niet echt, maar ik weet even niet hoe ik die kleur dan moet noemen). Wat heerlijk dat Rolf alle klusjes al gedaan heeft en dat er dus vandaag tijd is voor leuke dingen. Dikverdiend na zo’n drukke week. Veel plezier xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super vrolijk en leuk kaartje, wordt je vast gelijk vergeven dat je wat te laat was.
    Geniet van je vrije dag...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg gaaf kaartje, dat rood is super i.c.m. de typemachine en de groene kleur. Geniet van je rustdagje, je hebt het zeker verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat Rolf ervoor zorgt dat je vandaag kunt ontspannen. Je kaart is super leuk! Ik heb wel eens expres een te laat kaartje gemaakt en gestuurd, omdat ik het zo'n leuk afdrukje of toepasselijke stans vond... sssst, niet verder vertellen..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beter laat dan nooit, mooie kaart, lekker strak, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goeie oplossing, dat brandweer rood.
    En wat een mooi kaartje is het geworden, juist door die rode kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer lekker stoer!
    Leuk ook met het rood ;)
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart!
    Ja soms kan je iets vergeten. Beter laat dan nooit😉.
    Brandweer rood, zal hij wel waarderen, hihihi.
    Wat lief hulp van thuisfront,kun jij even bij tanken.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fun card! Cool die - love the sentiment on the paper. Thanks for playing along with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach als je zoiets leuks maakt voor iemand dan mag het best een beetje te laat zijn toch?! Fijn dat de open dag zo een succes was, je hebt inderdaad dat dagje rust wel verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awesome design and FAB use of the sketch. The die cuts you have used are so fun. Thanks for sharing, inspiring and joining in on the fun at CC&S. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fun card, the little typewriter is great. Thanks for joining us at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien