woensdag 10 januari 2024

Joepie, een broertje.


Zoals gezegd wilde ik wat baby-kaartjes maken en met name voor jongetjes. Ik maakte er in totaal 6, waarvan je er vandaag 2 ziet. Die hierboven maakte ik volgens een sketch en gebruikte een plaatje van Anne Geddes. Het designpapiertje en tekstje zijn van Marianne Design.
Ik had nog wat labels over van het kraamcadeau van een collega. Deze plakte ik op een 10 x 15 kaartje. Beide kaartjes waren meteen verkocht tbv Alpe d'HuZes. Vorige week had ik het potje leeggemaakt en het geld gestort op Rolf z'n actiepagina. Het eerste tientje zit er alweer in, tof!

Vandaag geen vrije woensdag, want het is studiedag. Een bomvol programma en ik hoop niet dat het uitloopt, want het laatste onderdeel mag ik skippen. Hoop nog een beetje vrije middag te hebben. We gaan het zien....

 

Challenge;

Try A Sketch on Tuesday - TSOT638


 

13 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Altijd handig om wat op voorraad te hebben. Super leuk.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie troostkaartjes in je vorige post en ook deze babykaartjes zijn erg leuk.
    deze sketch wil ik ook nog gaan gebruiken
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Leuke kaartjes werden het! Goed dat ze ook alweer verkocht zijn.
    Dankjewel nog voor de leuke nieuwjaarskaart. Ze zat deze week in de bus.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie babykaartjes.
    Tof gemaakt.

    Nog niet gezien dat er een verrassing voor je klaarstaat bij carlin's kaartenparadijs?
    Kom vlug eens kijken.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What an adorable baby card and Geddes photos is perfect... love the calming pastel color and simplicity of your card... so adorable. Thank you for sharing with us at Try a Sketch On Tuesday. Additionally your fundraising card shows a similar backgroun . Please join us at Double Trouble, our sister challenge, with your "Background Personality" and you would be eligible for 3 chances to our random drawing. Hope to see you here at https://doubletroublechallenge.blogspot.com/2024/01/Challenge-156.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke babykaartjes zijn het. De plaatjes van Anne Geddes, daar was ik vroeger helemaal verzot op. Etui had ik en een liniaal en potloden, hihihi. Ik vind ze nog steeds leuk hoor.
    Ook het tweede kaartje is heel leuk.
    En... kon je nog eerder weg?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is delightful, Colien! Perfect interpretation of our sketch. Thank you for joining us at TSOT #638. - Melanie R.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very darling image and a lovely sweet CAS card, Colien. Thank you so much for sharing at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What an adorable image. Wonderful CAS card - thanks for sharing over at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Colien, precious baby boy card and your design is perfect for the sketch! Thanks for joining in this week with us at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful card and the image is so sweet! Thanks for sharing with us at Try a Sketch on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What adorable baby boy cards, Collien! Thanks for sharing them with us at Try a Sketch on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh how precious!!! That's such a sweet little picture in the focal point. So glad you played at TSOT! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien