woensdag 31 januari 2024

Kleurenkaartenteam: Donkerblauw met celeste.

Je knippert even met je ogen en we zijn aan het einde van januari. Op deze laatste woensdag van de 1e maand van 2024 kleurt blogland donkerblauw met celeste. Ik mocht de tweede kleur bepalen bij het donkerblauw van vorige maand en toen ik dat tegen Rolf zei, antwoorde hij meteen: "Kies dan celeste, da's hartstikke mooi bij donkerblauw". Celeste is een kleur die bekend is in de wielerwereld en dan vooral bij de liefhebbers van (het merk) Bianchi. Ik was het wel eens met deze combinatie en maakte bovenstaand moodboard en stuurde het naar organisator Martina van het Kleurenkaartenteam. 


Ik maakte 2 kaartjes om weer wat mensen een hart onder de riem te steken. De mooie tekstjes zijn van CarlijnDesign, de designpapiertjes van Craft Emotions. 


Benieuwd naar meer creaties in deze kleurencombi? Ik wel, dus ik ga in de loop van de dag eens een rondje doen. Alle linkjes vind je op het blog van Martina. Vandaag ga ik alvast wat groen snoeien voor een volgeboekte workshop tbv Alpe 'd HuZes komende zaterdag. Maar liefst 29 deelnemers hebben zich aangemeld om een vogelvoederstuk te komen maken, dus dat kost wat voorbereiding. Vanmiddag komt Esther theedrinken en bijkletsen, gezellig!
Challenge;

21 opmerkingen:

  1. Een mooie kleur heb je gekozen Colien en je maakte leuke kaarten met deze combinatie.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat Rolf de suggestie deed! Heel mooi combi inderdaad. En ik ben weer wat wijzer.
    Je beide kaartjes zijn erg leuk!
    Veel plezier vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super combi heb je bedacht!! Zijn hele mooie kaartjes geworden. Toffe teksten ook.
    Ik reageer telkens onder je en je denkt dat je niet in de lijst staat maar je staat op nummer 11.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wou net hetzelfde zeggen als Femminde. Je staat netjes op nummer 11! Je koos twee leuke kleuren samen. Jouw kaartjes met het grote hart zijn mooi. En inderdaad floep en het is al eind januari. Ongelooflijk en ik ben ook niet meer met onze uitdagingen bezig geweest. Komt wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke kaarten, dezelfde maar toch ook weer niet, alleen maar door ander papier te gebruiken.
    Zo eenvoudig kan het soms zijn.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn heel gaaf zo !!!!
    En hoe grappig ik heb ook een kaart klaar staan voor CAS Colors !
    Met een hart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes en wat een leuke sketch! Je kaartjes zijn leuk gedaan met dat hart erbij! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kleur dat je erbij hebt gekozen voor het KKT. Mooie kaartjes heb je ermee gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat Rolf deze mooie kleur koos een we allemaal iets nieuws geleerd hebben op kleurengebied, Colien! Het is een prachtige combinatie en je maakte mooie kaarten.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Colien,
    Wat een mooie kleurencombi. Grappig dat het celeste heet, dat wist ik niet. Weer wat geleerd. Heel erg tof.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart voor de KKT. Echt super
    Creatieve Groetjes Claudia
    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaartjes met de hartjes, Toch had ik stiekem wel verwacht dat je een bedankkaartje voor Rolf zou maken met een fiets er op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. deze is helemaal leuk geworden, mooi
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou heel veel met mij hebben weer wat geleerd wat voor een kleur Celeste is. Mijn zoon fiets ook, maar hoorde hem er niet over, heeft een witte fiets. Ik heb ook echt een foto gemaakt van jouw moodboard om zo te vergelijken met het papier. Jij maakte in ieder geval mooie kaarten in de gevraagde kleuren. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik denk dat velen de kleur niet kenden 😊 ik ook niet! Maar het is een mooie combinatie! Mooie kaartjes maakte je ermee voor het KKT! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Colien,
    Leuke kleur heb je samen met jouw man gekozen. Heb me er mee kunnen uitleven.
    Fijn dat jij er twee leuke knuffelkaarten mee maakte.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat eencoole kleurheb je gekozen. Wat een mooie kaart heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee zeer mooie en toch verschillende kaarten. Lieve Groet Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kleurencombi was helemaal top, je kaartjes vind ik ook heel mooi!
    Succes met je workshop dit weekend.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous! I love the big glittery heart.
    Thanks for playing along at CAS Colours and Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien