dinsdag 2 juni 2026

Baby op komst.

Zoals ik gisteren al vertelde, zijn er 3 collega's zwanger. Dit kaartje is voor Suzanne, mijn Kunst & Cultuur collega. De zwangerschap is nog pril en ze versprak zich vorige week, waardoor ik weet. Maar het is ook geen geheim, dus ik kan het kaartje vanmiddag gewoon geven. Weliswaar discreet, dus niet in bijzijn van anderen. 

Vandaag geen lessen, best vreemd. Gelukkig nog genoeg andere dingen te doen op school = werk. Gisteren sinds lange tijd mijn complete mentorklas weer gezien, dat was erg leuk. Nog 4 weken gewone lessen, dan een tentamenweek, daarna 2 dagen naar Maastricht/Valkenburg en dan zit het schooljaar erop voor ze. Wat gaat het snel!

Challenge;


 

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk baby kaartje. Wat grappig dat ze zich versprak. Tja, duidelijk gevalletje van: waat het hart vol van is, loopt de mond van over.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrijkomt DP-tjes.
    Een beetje stiekem zo'n kaartje geven maakte het extra leuk, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Dat zal zeker gewaardeerd worden. Fijne dag en succes met de laatste schoolweken. Groetjes Mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart, dankjewel voor het meedoen bij CSG
    groet Alma, DT lid CSG

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien