En voila: deel 3 van mijn snelle series. Ik begin er steeds meer lol in te krijgen, want ze zijn niet alleen makkelijk te maken, maar ook nog eens leuk!
Deze keer houten ijskristallen van Kruidvat, kraftcardstock bewerkt met een emossingmal, lint bij mijn bloemschikmaterialen vandaan, nietjes, een extra ijskristal gestanst met een MD-mal, tekstjes van MD en als finishing touch een pareltje bovenop. Ik ben tevreden :)
vrijdag 14 december 2012
donderdag 13 december 2012
Snelle kerst-serie deel 2: rood/wit
Ook vandaag weer een serie kaartjes. Geïnspireerd door o.a. Sanne en Inge heb ik deze exemplaren gemaakt, waar ik snel mee klaar was. Als de eerste kaart eenmaal klaar is (en naar mijn zin), volgt de rest makkelijk.
Dit keer 4 kaartjes in rood met wit met sterren van Kruidvat, vleestouw en een stempeltje van Marianne Design. Hoe simpel kan het zijn :)
Ik zie net dat ik winnaar ben met mijn kerstballenkaart bij EFEK, leuk!!
woensdag 12 december 2012
Snelle kerst-serie deel 1: Tickets.
Welkom op deze mooie datum: 12-12-12! Bijna kerst, dus tijd voor snelle kaartjes.
De laatste dagen heb ik wat series gemaakt.
Dit is de eerste set van 5, gemaakt met houten sterren van de Zeeman. Het strookje designpapier is Scandinavian Christmas van Marianne Design. De kerst-tickets zijn van Kimm, van The Beary Scrap, geprint op kraft-cardstock. Wat streepjes met de fineliner, bakerstwine, een knoop en wat rhinestones............en klaar.
Morgen laat ik jullie de volgende serie zien :)
Challenge;
Dutch Card Lovers - Ticket(s)
De laatste dagen heb ik wat series gemaakt.
Dit is de eerste set van 5, gemaakt met houten sterren van de Zeeman. Het strookje designpapier is Scandinavian Christmas van Marianne Design. De kerst-tickets zijn van Kimm, van The Beary Scrap, geprint op kraft-cardstock. Wat streepjes met de fineliner, bakerstwine, een knoop en wat rhinestones............en klaar.
Morgen laat ik jullie de volgende serie zien :)
Challenge;
Dutch Card Lovers - Ticket(s)
dinsdag 11 december 2012
Cold winter.
Ook dit kaartje is één van de producten van afgelopen (regenachtige) zondag.Verschillende restjes papier bij elkaar gezocht en toen onstond dit kaartje in niet traditionele kleuren. Het plaatje is van Whipper Snapper, ijskristallen gestanst met mallen van Marianne Design, net als de bloem en de tab is van MFT. Tot morgen, dan zie je nog meer kerstcreaties.
Challenges;
Dutch Dare Card Challenges - #194 Non traditional Christmas colors
Sweet Sketch Wednesday - Sketch 183
Inky Impressions - Snow / Winter
Simon Says Stamps - Snowflakes
Challenges;
Dutch Dare Card Challenges - #194 Non traditional Christmas colors
Sweet Sketch Wednesday - Sketch 183
Inky Impressions - Snow / Winter
Simon Says Stamps - Snowflakes
maandag 10 december 2012
Season Greetings.
Gisteren was het echt freubelweer. Zelfs de honden hadden geen zin om naar buiten te gaan.... Dus: heerlijk de kerstlichtjes aan, knutselspul op tafel en de dvd van Biffy Clyro op 10. Onder andere dit kaartje gemaakt met het Dasher papier van BasicGrey, één van de masterpieces van Lili of the Valley, verschillende ponsen en mallen, een lintje en wat pareltjes.
Challenges;
Lili's little fairies challenge - Punch it, use 3 punches or dies on your creation
Kartenallerlei - Challenge #68, Sketch
Papertake Weekly - Anything goes
Challenges;
Lili's little fairies challenge - Punch it, use 3 punches or dies on your creation
Kartenallerlei - Challenge #68, Sketch
Papertake Weekly - Anything goes
zondag 9 december 2012
Kerstballen.
Straks start de nieuwe challenge bij Anyone for Anya. Je ziet er een foto met mooi gekleurde kerstballen, waardoor je je kunt laten insprireren. Dit is mijn creatie, met het leuke afdrukje van The Greeting Farm. Ik heb het ingekleurd met Spectrum Noirs en er heel wat regenboogkleuren voor gebruikt. De kerstballen zijn gemaakt met Creatables en ook de stempels zijn van Marianne Design. Doe ook gezellig mee met de challenge en maak een leuk kerstkaartje :)
Challenges;
Elke kaart een Feestje! - Sketch en kerstballen
Splendid Stamping - Rainbow
Challenges;
Elke kaart een Feestje! - Sketch en kerstballen
Splendid Stamping - Rainbow
zaterdag 8 december 2012
Kerstlabel.
Vandaag viert Dimitri, de vriend van Nel, zijn verjaardag. Behalve dat hij bij ons in het dartteam zit en dat hij vaak met cijfertjes werkt, weet ik niet wat hij nog meer leuk vindt. Daarom heb ik een kerststuk voor hem gemaakt, net als voor mijn ouders gisteren. Bloemschikken blijft leuk, zeker in deze tijd. Bij het stuk heb ik dit kerstlabel gefreubeld. Weer lekker met de naaimachine aan de slag geweest en verschillende knopen en stempels van Marianne Design toegevoegd.
De kerstboom staat hier ook, die hebben we vanmorgen versierd. Geeft toch een gezellig sfeertje in huis :)
Challenges;
Ge-We Hobby Challenge - Challenge 8, maak een tag.
BasicGrey Challenges - It's beginning to look a lot like Christmas (used Dasher papers)
De kerstboom staat hier ook, die hebben we vanmorgen versierd. Geeft toch een gezellig sfeertje in huis :)
Challenges;
Ge-We Hobby Challenge - Challenge 8, maak een tag.
BasicGrey Challenges - It's beginning to look a lot like Christmas (used Dasher papers)
Abonneren op:
Posts (Atom)






