zaterdag 8 december 2012

Kerstlabel.

Vandaag viert Dimitri, de vriend van Nel, zijn verjaardag. Behalve dat hij bij ons in het dartteam zit en dat hij vaak met cijfertjes werkt, weet ik niet wat hij nog meer leuk vindt. Daarom heb ik een kerststuk voor hem gemaakt, net als voor mijn ouders gisteren. Bloemschikken blijft leuk, zeker in deze tijd. Bij het stuk heb ik dit kerstlabel gefreubeld. Weer lekker met de naaimachine aan de slag geweest en verschillende knopen en stempels van Marianne Design toegevoegd.
De kerstboom staat hier ook, die hebben we vanmorgen versierd. Geeft toch een gezellig sfeertje in huis :)
Challenges;
Ge-We Hobby Challenge - Challenge 8, maak een tag.
BasicGrey Challenges - It's beginning to look a lot like Christmas (used Dasher papers)

7 opmerkingen:

  1. Wat een gave tag! Die kerstboom erop is helemaal leuk. Geweldig met al die knopen. En dan nog een kerststuk erbij, lijkt mij een prima cadeau om te krijgen.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tag Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te gek label! Lekker stoer met die stiksels en knopen.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere label! Erg leuk, ik ben gek op labels!
    Kan je niet ff langskomen met die rijmader van je?? Ik doe vanalles, behalve rijmen...
    Hoe gaat het met jou en Rolf? doe hem de groeten van me!
    Liefs x Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,

    Prachtig kerststuk... staat te pronken op de tafel.
    Ook namens Dimitri nogmaals bedankt en de label is in het echt nog mooier als op de foto.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig label!
    Ik kom helemaal in de gezellige kerstsfeer van al die kerstkaartjes overal, haha!

    -Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien