zaterdag 18 juni 2011

Gefeliciteerd!

Dit kaartje heb ik gemaakt volgens de sketch van Menscardworld blog en daarbij ben ik geïnspireerd door de foto bij Anyone for Anya. Ik heb er papier uit een blokje van Action voor gebruikt.
De titel van dit blogbericht slaat op het kaartje wat ik jullie laat zien, maar ook omdat ik gefeliciteerd werd vanmorgen met het winnen van de Challenge bij Kraftin Kimmie!! Ben er erg blij mee, want ik ben dol op de stempels. Vorige week hebben Sanne en ik 6 stempels over laten komen vanuit Canada. En Mariken had er ook al besteld, dus we kunnen ermee aan de slag. Superleuk!!

grtz.Colien

Challenges;
Anyone for Anya - foto-inspiratie
Menscardworld - Challenge 15: Sketch
Cupcake Craft Challenges - Boy, oh boy, oh boy

12 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk Colien!! Ik heb het papiertje net nog in m'n handen gehad maar heb toen het balletjes papier gekozen, ook voor een jongenskaart! Deze kaart van jou is erg leuk!! Mooie warme kleuren!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart en wat een warme kleuren,geweldig en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje! Ik hou van die bruine tinten!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A gorgeous card Colien! Love your take on the Photo Inspiration sketch! Thanks for joining us at Anyone for Anya? this week.
    Susan xxox
    http://stamponme.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg geslaagde kaart !! nog een fijne dag,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaart geworden, ja het papier komt mij bekend voor want die heb ik ook aangekocht, vindt action erg leuke hebben.
    Bedankt voor je bijdrage aan Menscardsworld en succes.

    Gefeliciteerd ook met je gewonnen prijs bij k en k!

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous Job! I don't have that image. I must find it, thank you for joining in this week at Anyone For Anya!
    Tons of Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great take on th echallenge. Thanks for joining us at Cupcakes this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a gorgeous 'male' card. I love all the little details. Thanks so much for playing at Cupcake this week. Good Luck! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wouw Colien, wat een schitterend kaartje. Veel plezier met je nieuwe stempels en we zien de creaties wel weer verschijnen.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk en mooi kaartje! Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je de sketch prachtige uitgewerkt.
    Groetjes Aletta
    Leuk dat je meedoet aan Menscarsworld.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien