vrijdag 3 juni 2011

Vlindermeisje.

Woensdagavond hebben Sanne en ik allebei een kaartje gemaakt naar aanleiding van de sketch van Sketch Saturday. Het zijn weer twee heel verschillende uitvoeringen geworden, leuk is dat! Voor dit kaartje heb ik papier gebruikt van Yellow Little Bicycle en een afdrukje van The Greeting Farm. Ik heb het ingekleurd met Derwents. Het kleurige vlindertje vond ik ooit ergens en past wel bij de kleurtjes van dit kaartje. Ik heb het vastgeknoopt met scrappersfloss. Tot slot nog wat extra vlindertjes gestanst en knoopjes toegevoegd.

grtz.Colien

Challenges;
Anyone for Anya - Polka Dots
Sketch Saturday - Sketch # 157
Stamin' for the weekend - Blue, buttons and bling
Kartenallerlei - Schmetterlinge-
Totally Gorjuss - Strings the Thing


11 opmerkingen:

  1. Eine tolle Karte! Vielen Dank fürs Mitmachen bei Kartenallerlei
    lg Line

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart en zo alles bijelkaar passend, geweldig!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Colien!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is leuk ! mooi gedaan
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. niedliche Karte; vielen Dank für Deine Teilnahme bei Kartenallerlei
    lg Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty card - I love all the blue! Thank you for joining challenge #157 at Sketch Saturday! Hugs, Sem x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. a lovely creation! Thanks for joining in at Stampin for the Weekend! Gemma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card and cute image. Great Sketch and backing papers.
    Thanks for joining us at SFTW this week.
    Best wishes, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A cute card... like it a lot!
    Thanks for joining the Kartenallerlei Challenge.
    XO, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ein tolles Kärtchen.
    Danke fürs Mitmachen bei Kartenallerlei.
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien