woensdag 10 augustus 2011

Bunnies in Love.

En hier is mijn tweede kaartje van vandaag. Tja, even niet opgelet dat ie ook vandaag al gepost moest worden ivm de sluiting van de challenge... Het is een heel ander kaartje dan hieronder, maar dankzij het afdrukje 'Bunnies in love' van LOTV wel erg leuk! Ik heb het ingekleurd met Derwents. De sketch is van CPS en voor de uitdaging bij Lili of the Valley werd gevraagd om roses, vandaar het achtergrondpapier. En de kleur past mooi bij de uitdaging van Allsorts Challenge. De stikrand heb ik handmatig gedaan, maar dat is niet helemaal recht gegaan, helaas. Maar daarmee doe ik wel mee met de challenge bij Cupcake Craft Challenges. Om de rozen goed uit te laten komen, heb ik geen verdere versiering aangebracht.

grtz.Colien

Challenges;
CPS card sketches - Challenge #230
Allsorts Challenge - Red Card

10 opmerkingen:

  1. Soms is het papier te mooi om te bedekken! Je stikwerk stoort me verder niet hoor! 't Is een lief kaartje!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute card! Great job on the CPS sketch this week and thanks for playing along :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien,

    leuke kaartjes, allebei! Soms heeft juist het niet helemaal stikken van zo'n randje juist zijn charme...
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje Colien, en ook een mooi ingekleurd afdrukje......supersssss
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card. Thanks for joining us at Cupcakes this week and good luck - Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! Thanks for playing at Cupcake this week! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely creation Colien! Thank you so much for entering the Red challenge at Allsorts and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien