maandag 22 augustus 2011

Dubbele verjaardags-label-kaart.

voorkant

Binnenkant 1
Lowlands was GE-WEL-DIG, we hebben zo genoten! In tegenstelling tot andere jaren zijn we gisteravond/vannacht al naar huis gekomen. Heerlijk gedoucht, in eigen bed geslapen en nu zijn er al 2 wassen gedraaid, de meeste spullen zijn opgeruimd en ga ik zo even boodschappen doen, zodat we de rest van de dag nog gezellig voor onzelf hebben. Rolf stapt straks weer op de wielrenfiets, dus kan ik mijn freubelspul voor de dag halen. Het wordt mooi weer, dus de materialen belanden op de tuintafel :)
Zag dat dit ingeplande bericht met de kaart voor jarige Esther niet verschenen was. Ach, plaat ik het nu, dan kunnen jullie zien wat ik voor haar gemaakt heb.
Het idee van deze kaart komt uit de laatste Hobby Handig. Daar zag ik een leuke dubbele kerstkaart die me inspireerde tot het maken van deze verjaardagskaart. Ik heb de basis gemaakt van roze cardstock en het Jazmyne designpapier is van BoBunny. Bijpassend heb ik ook veel chipboard vormen en bloemen gebruikt.
Binnenkant 2
Verder lintjes, kant, brads, spelden, knoopjes, bloemen etc. toegevoegd. Er is van alles te zien op de kaart en het is een behoorlijk dik pakketje geworden :) Hieronder nog even het label en de achterkant:
label
achterkant
Binnenkort zien jullie nog een kaart die ik gemaakt heb volgens hetzelfde model. Dat duurt nog ruim een week, maar tussendoor laat ik nog allerlei andere kaarten zien.

grtz.Colien

4 opmerkingen:

  1. hoy colien
    een erg leuke dubbele kaart/label/tag en vooral de mooie kleuren in het papier valt op!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien, wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Super joh.

    Geniet nog lekker van het weer en veel plezier met je freubeldagje.

    Groetjes, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Colien,heel mooi papier.

    Liefs Riet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,

    Fijn dat je weer in Blogland bent! Hopelijk heb je een aantal leuke dagen gehad. Je kaart had ik al in real life gezien en dan is ie nog mooier! Tot woensdag!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien