woensdag 3 augustus 2011

Jack Sparrow.

De digi-afdrukjes van Pixie Dust Studio zijn en blijven leuk! Daarom heb ik er voor het kaartje van vandaag maar weer eens eentje gekozen. Dit keer Jack Sparrow, ik vind hem super! Bij de challenge van Pixie Dust wordt gevraagd naar je favoriete kleur. Tja, ik wissel nog wel eens, maar ik vind 'stoere, mannelijke' kleuren wel het meest aanspreken. Vandaar dat ik het 'Distressed Couture' papier van Glitz design heb gebruikt voor deze uitdaging. De sketch is van Sketch Saturday. De parels vond ik wel passen bij een piraten-kaart, evanals de zelfgeprinte tekst.

grtz. Colien

Challenge;
Pixie Dust Studio - What's your favorite colour?

7 opmerkingen:

  1. wat een leukerdje ! mooi gedaan,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien, wat een super gave jongenskaart!!
    Zo leuk die digi :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoy colien
    wat een leuke,mooie en stoere kaart en gefeliciteerd met je prijs!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke digi! Leuk verwerkt ook en heel geschikt voor een jongen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke digi! Je kaartje ziet er super uit!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMGosh that is wonderful, I love how you've coloured Jack Sparrow. Lovely papers and embellishment too:)

    Thank You for joining the Pixie Dust Studio Challenge.

    Hugs
    Suzi
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien