donderdag 23 februari 2012

Gefeliciteerd en beterschap.

Mijn moeder vroeg me of ik wat verjaardagskaarten wilde maken, met name voor 'de mannen'. Nu stond de sketch van de Dutch Card Lovers toch al op mijn 'to-do' lijstje, dus ben ik daarmee aan de slag gegaan. Ik heb gekozen voor het 'Life by the sea' papier van Maya Design. De tekst is een rub-on, paste wel mooi wat betreft formaat en kleur. En ik heb eindelijk de label- en poststempels gebruikt die ik met kerst kado heb gekregen, dat werd tijd :) Tot slot nog een labeltje eraan vastgeknoopt en de kaart kan op het stapeltje voor mijn moeder.
En toen ik toch bezig was, heb ik nog maar een kaartje gemaakt met hetzelfde papier en dezelfde sketch. Deze keer met de tekst 'beterschap', want onze overbuurman ligt in het ziekenhuis. Hij is bijna 80 jaar oud en heeft een gecompliceerde hartoperatie ondergaan, dus dat was nog spannend. Het gaat nu gelukkig goed, ik ga snel het kaartje aan de overkant in de bus doen.
Challenge:
Dutch Card Lovers - Challenge #10

14 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer super! En het is mooi papier!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes! Het papier is zo gaaf! Was erg blij dat ik deze lijn gisteren in mijn envelop vond.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad echt goed geslaagde mannenkaarten in deze mooie kleuren. Leuk dat je de schets van DCL ervoor hebt gebruikt, bedankt voor je deelname!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ontzettend gave mannenkaart!!!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,

    het zijn twee heel mooie kaartjes geworden!
    Leuke sketch. De beterschapskaart voor je overbuurman is mooi!
    Hij stond ook mijn lijstje....even geen tijd.
    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie kaarten heb je gemaakt voor de mannen.
    Bedankt voor de Award!

    Liefs Steffi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, twee kaarten zelfs! De eerste spreekt me het meeste aan en ik denk dat het komt omdat rood daar de overhand heeft. Maar allebei hele toffe uitwerkingen van de schets.
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het twee super kaartjes! Mooi papier, hoor.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben ik nog een keer!
    Bedankt voor de tip over het plaatje. Heb hem gedraaid bij min=jn afbeeldingen en opnieuw ge-upload. Wat bleek? Blogger deed niet meer raar. Dus weer terug gedraaid en opnieuw erbij gezet. Kortom, hij staat nu gewoon goed. Kijkt toch een stuk makkelijker ;-)
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wonderful design and details. lovely cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow nog wel twee hele leuke kaarten hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie mannenkaart, beetje stoer en vrolijk. ;) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien