maandag 13 februari 2012

Straight from the heart.

En wederom een lief kaartje met het Lover's Lane papier. Nog even en dan begin ik het leuk te vinden en komt het nog op, haha. De glimmende hartjes vond ik wel passen het afdrukje. Deze mooie digi, genaamd Amy, komt van de clubsite van Tiets. Sylvia Zet (http://sylviazet.blogspot.com/) ontwierp dit prachtige plaatje speciaal voor de clubsite. Ik kleurde het in met Derwents, bewerkte de ballon met Diamond Glaze en de bontrand langs het jasje met sneeuw. Het tekststempeltje is van Aud Design en de hartjes en sterren komen van Xenos.
Challenges;
Kaarten maken met Tiets - Digi wedstrijd
The Pixie Cottage - Sketch
Papertake weekly - Anything goes (with the optional extra to add a heart or do a 'love' theme)

11 opmerkingen:

  1. Een schatje is het zo!
    Groetjes. Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,

    wat een schatje! En ja als je eenmaal bezig bent wordt het steeds leuker, he?? Die houten hartjes hebben ze hier in de buurt negens meer bij Xenos en toe ik in Alkmaar was ook al uitverkocht....ik vind ze echt superlief...

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje, Colien!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart zeg! Ik krijg er al de lentekriebels van! Het afdrukje is een schatje!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi colien
    iedere keer als ik bij jou komt kijken word ik verrast omdat je zoveel verschillende kaarten kan maken, zo ook deze is weer hartstikke gaaf!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, erg leuk geworden!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg leuk gemaakt ! heel mooi papier, leuk ingekleurd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje, Colien en super dat je meegedaan hebt.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card and image.
    Thanks for playing with us at the Pixie Cottage this week.
    Best wishes, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cute card. the paper that you used are wonderful.
    Stunning image coloured very well.
    Thank you for playing at The Pixie Cottage this week.
    Francy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien