zaterdag 25 februari 2012

Hoera, 1 jaar!

Afgelopen woensdag werd Imara 1 jaar. Voor haar geboorte maakte ik een stoer kaartje, voor haar eerste verjaardag is het een zoet meisjeskaart geworden :)
Het designpapier is van BasicGrey, Two Scoopes en de cupcake-jes heb ik uit het Nook & Pantry papier geknipt. Het afdrukje van The Greeting Farm is ingekleurd met Derwents en sommige delen zijn bewerkt met Diamond Glaze. Rondom het cupcake-meisje heb ik met roze inkt wat bloemtakjes gestempeld. Het tekstje is geprint op een labeltje, wat ik maakte met een Nestabilitie. Voor het 'Fluffy'-aspect (Cupcake challenge) heb ik nog een vilten bloemetje toegevoegd.

Challenges;
Anyone for Anya - Sketch
Pollycraft Monday Challenge - Ribbons and buttons
Cupcake Craft Challenges - Fluffy Pink Cupcakes

10 opmerkingen:

  1. wat een schatj ! mooie kaart !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart, niks mis mee! Leuk, die cupcakes en alle details!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful card Colien! Thanks for joining us at Cupcakes. keeley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een schatje, leuk de cupcakes en de vilten bloem!!

    Fijn weekend, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi colien
    wat een schatje en zo leuk met die cupcake!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje, Colien! De kleur en de cupcakes maken 'm lekker zoet.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Colien, what a pretty card. I love the image and pretty papers. Thanks for joining us at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schat van een kaartje, bedankt voor het deenemen aan de Anyone for Anya challenge

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so so cute, great image and lovely layout, thanks for joining us at Pollycraft. Joey x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien