zondag 29 juli 2012

Summer Fun!

Komende week is de challenge bij Anyone for Anya 'Summer Fun'. Dit is mijn voorbeeldkaart en ik heb er het afdrukje 'Honey Bikini' van CC Design voor gekozen in combinatie met het vrolijke June Bug papier van Basic Grey. Het parasolletje en de bloemetjes met knoopjes maken het extra zomers. Tot slot wat nietjes en steentjes geplaatst en klaar :)
Zoek ook een leuk afdrukje van CC Design of The Greeting Farm en doe gezellig mee met de challenge bij AFA!
Challenges;
Secret Crafter Saturday Challenge - Bright and cheerful

13 opmerkingen:

  1. Ow wat een leuke ;o)
    Leuk gedaan met dat parasolletje ...

    Janneke XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vakantieman ben ik al bruin :-)
    Grappig gedaan met het parasolletje.
    Ook een leuke kleurcombinatie heb je gebruikt.
    Ik ga me er vanmiddag ook eens op uitleven want is een hele leuke challenge.

    Gr Nellos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een "summerbeauty"en idd dat parasolletje,geweldig leuk idee!fijne zondag en groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk he, dat parasolletje, dat geeft een extra zomerse toets aan het geheel !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous & very pretty
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit papier is top! Zo lekker vrolijk! Het afdrukje is een echte eyecatcher, geweldig mooi gekleurd!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende frisse kaart heb je weer gemaakt Colien, ik vind hem helemaal top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart weer.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. what a gorgeous creation, thank you so much for joining us at the Secret Crafter Saturday Challenge
    Hugs Kate xx
    ps I have candy if you are interested and have not already joined me for my celebrations :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pretty card, image and colours are lovely. I like the little umbrella. Thanks for joining in Friday Sketch Challenge.
    Shirley xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a wonderful card, love every detail!

    Thanks so much for joining us at Secret Crafter Saturday Challenge this week.

    Hugs, Franz.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fab colours! So Summery! Thanks for joining us at FSC this fortnight. Good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. She's adorable - what a lovely, cheery card, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien