woensdag 11 juli 2012

Tilda dans Paris.

Doordat ik de vorige challenge bij Derwent & Prisma's heb gewonnen, mag ik deze keer gastdesigner zijn. Ook werd ik verrast met een hele mooie prijs: Nestabillities in hartvorm, helemaal top! Het thema van de lopende challenge is Frankrijk/Tour de France of beiden. Ik heb voor het eerste gekozen en er papier van Action bij gebruikt. Tilda loopt daardoor met haar Viola in een Frans tafereeltje.
Uiteraard heb Tilda en haar hondje ingekleurd met Derwents. Haar bloemetjes zijn bewerkt met Stickles. Het tekstje bij de hartjes-paperclip is handgeschreven.
Challenges;
Willow Sketchie Challenge - Sketch
Dutch Magnolia Chickies - Alles mag

p.s. Ik had dit bericht ingepland en op één of andere manier was de foto niet te zien. Aangezien we in de bossen, zonder internet, op zomerkamp zijn deze week, heeft het even geduurd voordat de kaart in beeld was.......

13 opmerkingen:

  1. ???? Volgens mij mis ik wat haha,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fab card, lovely papers and colours.
    Thank you for joining us at Willow Sketchy this week.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk kaartje.....wel een leuke opdracht Parijs.
    Ik hoop dat het weer niet de pret mag drukken met dagkamp, maar jullie kennende maken jullie er weer een fantastische week van.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a pretty colour combo.Really lovely card and work with the sketch.Thanks for joining us at Willow Sketchie Challenge.Hope to see you again next week :D
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Tilda, hondje en de eifeltoren passen heel leuk bij elkaar.
    Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart,super stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Colien,

    ik dacht vanmorgen even dat je de kaart nog niet mocht laten zien, voor hij op het andere blog stond. Maar toen zag ik hem daar al. Je kaart is echt supergaaf!! Leuk dat het weer een heel ander soort stijl is van wat ik vaak bij je zie. Je bent van alle markten thuis!
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk hoor, bedankt voor het meedoen bij DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Colien,
    Wat heb je een leuk kaartje gemaakt als gast-DT'er voor ons team!
    Veel plezier met je prijs!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart heb je als gast dt gemaakt super bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie vrolijke kaart
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje, heerlijk dat rose! Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien