dinsdag 16 oktober 2012

Nog maar 70 dagen.....

...en dan is het Kerst! Hoog tijd om de voorraad kerstkaartjes weer even aan te vullen. Gelukkig was er bij Christmas Challenges weer een leuke sketch, deze keer van Janneke, waarmee ik aan de slag kon. Ik heb wat restjes papier van 'The paper element' opgemaakt. Daarbij heb ik een afdrukje van Lili of the Valley gekozen en ingekleurd met Spectrum Noir stiften. Sommige onderdelen zijn bewerkt met Stickles.
Challenges;
Christmas Challenges (with Sketches) - Challenge #45
Lili's Little Fairies Challenge - Classic Christmas
Spectrum Noir Challenge - Holidays

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Colien. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Geweldig papier.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig nu heb ik wel beeld.
    Hij is echt prachtig ingekleurd en blauw blijft een mooie kleur voor kerstkaarten.
    Hoe lang had Rolf erover gefietst?
    Fijne vakantie nog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart! Ik vind blauwe tinten voor kerstkaarten altijd héél mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend lief kerstkaartje is het geworden Colien, ik vind hem prachtig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kerstkaartje Colien....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha, je bent al aan het aftellen. Heerlijk, geen poespas, maar een strakke kaart. Mooie kleur....en leuke afbeelding
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjee zo snel al kerst............moet ook nodig weer eens aan kerstkaarten beginnen! Mooi kaartje en prachtig kleurwerk!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for joining us for our ‘Classic Christmas’ challenge at Lili’s Little Fairies with such a gorgeous card. Sorry my comment is late, hope you join in the next challenge. Hugs Christine x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien