zaterdag 27 oktober 2012

Roze kerst.

Tja, wie had gedacht dat ik een roze kerstkaartje zou maken? Ach, het zijn niet voor niets 'uitdagingen' waar ik aan mee doen, toch?! Dit prachtige plaatje van Lili of the Valley is één van de Masterpieces, ingekleurd door Bev Rochester. Ik heb een tijdje geleden een stapeltje verschillende, leuke plaatjes gekocht, fijn voor wat snellere kaarten :)
Het roze Eline's Old Christmas-papier is van Marianne Design, de wolk en de vlaggetjes zijn gestanst (Magnolia-malletjes) uit papier van Action. Ook de pareltjes en tekststempeltje zijn van Action. De sterren zijn gemaakt met een MFT mal, het stippeltjestape komt van Hema.
Morgen weer een AFA-voorbeeld-kaartje, nu gaan we op stap met een groep vrijwilligers. het is een verrassingsfeestje, ik zal morgen laten weten wat we gedaan hebben. Graag tot dan!
Challenges;
Lili's Little Fairies Challenges - A Christmas card for the girls
Ge-We Hobby Challenge - Kerstkaart
Christmas Challenges with Sketches - Challenge # 47

17 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Hij is idd erg roze maar daardoor niet minder leuk. Ik vind hem wel lekker vrolijk geworden.
    Groetjes Esther.
    Ps. Had ik het goed gezien dat je prijs had bij sketch van carly?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was volgens mij echt een uitdaging voor jou, deze kerstkaart! Maar je bent geslaagd, met vlag en wimpel. Ik vind 'm heel roze, maar ook heel mooi.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel anders dan het rood,groen van kerst
    maar wel heel mooi geworden.

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje! En ik wist niet dat je deze plaatjes kon kopen! Weer wat wijzer geworden! En ik vind roze voor een kerstkaart eigenlijk onwijs leuk!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je roze kaart is supermooi!! Leuk de vlagentjes en het washi tape. Veel plezier vandaag.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwww prachtige kaart enwat een leuke digi. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem prachtig geworden Colien maar ja roze is nu ook eenmaal mijn lievelingskleur, hij is super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje in een gewaagde kleur voor de kerst

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach, wat een schatje ! heel erg mooi en roze met kerst, jawel, mag zeker wel ! geen probleem mee. heleaal super,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een kaart die ik niet dacht bij jou te zien......in roze? Maar ik vindt hem geweldig. En wat leuk met de tape. Die viel meteen op.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig lief kaartje Colien.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is inderdaad niet jouw stijl, maar de uitdaging is zeer goed geslaagd. Het is een erg mooie roze kaart geworden ;-)
    Groetjes en fijne zondag!
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk kaartje! Gezellig dat je meedoet met de challenge van CCWS!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Colien,
    Leuk hoor, zo'n roze kerstkaartje (weer eens wat anders...)!!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart ;o)
    Leuk dat je meedoet bij CCWS deze week Colien ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A beautiful card, love the image and colours you have used. Thanks for joining us at Lili’s Little Fairies this time, hope to see you next week. Hugs Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig kaartje! Love it!
    Bedankt voor het meedoen met CCWS! Natuurlijk hopen we dat je met de nieuwe challenge ook weer meedoet :)

    *hugs*
    Angélique - DT CCWS

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien