dinsdag 11 juni 2013

Liftchallenge: kleurtjes.

Vandaag start de nieuwe Lift-Challenge en ik mag mijn kaartje laten zien als gastdesigner. Deze keer is het geen te liften kaart, maar even iets anders, namelijk een kleurenchallenge;
Ik heb mijn inspiratie losgelaten op een kaartje voor de geboorte van Wout. Vorige week zondag kwam hij als guitige, gezonde baby ter wereld en zijn kersverse ouders zijn apetrots.
Op het blog van de Lift Challenge zie je heel diverse voorbeelden, allemaal geïnspireerd door de vrolijke kleurtjes. Doen jullie mee?
Challenge;
Digi Sketch Challenge - Sketch / Star Gazing

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je gastdesigner bent bij de Liftchallenge! Wel jammer dat er dan niet niets te liften valt ;) maar zo'n kleurenuitdaging is ook super leuk. Je hebt er een stoer kaartje van gemaakt voor de kersverse ouders van Wout.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave en stoere kaart met deze vrolijke tintjes! Heel leuk dat je onze gastdesigner bent, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Colien.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje. Mooie kleuren.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je als gastdesigner gemaakt. Ik vind het een erg mooi kleurenpallet wat er uit gekozen is door M@rjan. De ouders van Wout zullen hier zeker heel blij mee zijn. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je GD bent deze keer. Erg leuk om er een geboortkaartje van te maken. Leuke uitwerking, en bedankt hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf kaartje in zeer mooie kleurtjes!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel erg mooi en geslaagd kaartje ! mooie kleurtjes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great colours love that inspiration. Thanks for playing along at Digi Sketch this challenge.

    Kelly x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Colien...mooie stanzen!
    Leuk dat je zowel onze schets als het thema hebt gebruikt...bedankt voor het meedoen bij Digi Sketch challenge!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps, nog niet eens bij jou een reactie achter gelaten. IK vind je kaart namelijk super stoer geworden, Colien! Leuk met die sterren!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien