zondag 11 mei 2014

Card in a box #1: Beterschap.

Gisteren beloofde ik je dat ik vandaag zou laten zien wat ik gemaakt heb voor mijn schoonmoeder voor Moederdag, maar dat stel ik nog een dagje uit. Ze krijgt het pas vanavond als we met z'n drietjes uit eten gaan en ik wil het risico niet nemen dat ze vandaag op mijn blog kijkt :)
Dus daarom eerst deze 'card in a box'. De praktische en duidelijke beschrijving vond ik bij Cornelie, dankjewel! Een leerling uit mijn mentorklas vroeg me of ik een kaartje wilde maken voor haar zieke oma. Het liefst met blauwe bloemen erop. 
Dat is gelukt: met de Secret Garden set van Stampin' Up heb ik 3 kaartjes volgeplakt met (blauwe) bloemen. 
Handig dat het geheel plat gevouwen kan worden in een envelop!
De papiertjes op de box zijn van Graphic45 en het tekstje is van Dutch Doobadoo.
Morgen wél mijn creatie voor mijn schoonmoeder (staat al ingepland), maar nu eerst op naar de brunch met mijn moeder en de rest van de familie. Fijne (moeder)dag, allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Een gave card in a box, Colien! Mooie kleurencombinatie ook. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg, dat is wel echt gaaf geworden! Dat zal zeker goed ontvangen worden!
    Gezellige dag, lekker eten straks..groetjes, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi deze bloemenpracht en het blijft een leuk model. Veel plezier en smakelijk straks.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk dat je wat aan de uitleg hebt gehad! Super mooie box heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien! Ik zie voor het eerst losse kaartjes in een 'card in a box', wat een goed idee zeg! Ik kom via via toch elke keer weer op jouw blog uit, omdat ik nieuwsgierig ben wat je nou weer voor leuks hebt gemaakt... dus het wordt maar eens tijd dat ik je officieel ga volgen, vind je ook niet? ;-) Bij deze!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien