woensdag 23 juli 2014

LOVE, you and me.

Zoals beloofd: nog een kaartje voor een huwelijk. Meteen de dag nadat we onze leerlingen (letterlijk) hadden uitgezwaaid, ging een collega trouwen. De plechtigheid was in de Ardennen en ook daar vierde zij 12 juli haar bruiloft met kersverse man en haar 3 kinderen. Ook hier weer spulletjes uit het IDEE&post pakket. Met het rode achtergrondje krijg je weer een heel ander effect. Omdat ik de naaimachine thuis heb gelaten, heb ik met een fineliner een lijntje vanuit de Marianne Design stempel getekend, eindigend in een geponst hartje.. Op naar de volgende kaart en blogpost, tot dan!
Challenge:
Cardabilities - Sketch #103

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een bijzonder kaartje! Lekker knal dat rood! Kan twee dingen betekenen: gevaar en liefde.....in dit geval dus liefde. Leuk!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De manier waarop je de lijnen in de tekst laat overlopen viel me meteen op, leuk idee! Gaaf kaartje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You did great job on the sketch! Those colors are perfect together! Thanks for playing along with us at Cardabilities!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien