woensdag 22 oktober 2014

Halloween #6

Na verschillende kaartjes in de herfstsfeer is het nu weer de beurt aan een aantal Halloweenkaartjes. Deze is naar aanleiding van de te liften kaart van Keren Baker
Het is een grappige kaart met diagonale stroken die om en om opgehoogd zijn opgeplakt. Ik dacht dat het heel lastig zou zijn om het te maken, dus stelde ik de challenge nog even uit. Maar het bleek helemaal niet zo moeilijk en het geeft een leuk effect. 
Morgen weer een 'Spooky'-kaart, graag tot dan!

7 opmerkingen:

  1. Oh....deze is ook ontzettend gaaf! Met Peter en mijn moeder gaat het goed hoor!
    Lief dat je er naar vroeg!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is heel mooi geworden.
    Ik dacht ook dat het een lastige was.
    Maar is best simpel om te maken en leuk om te doen.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Colien,

    Heel erg gaaf gedaan, mooi kaartje ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg geslaagde liftkaart! De vrolijke stempels, lint enzo, top! Fijn dat je weer meedoet, Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geinig he! Je kaart is mooi geworden, erg leuk met dit papier, dank je wel!
    Vond het super leuk je en jullie te ontmoeten, was gezellig, en wie weet tot nog een keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wilde allereerst even laten weten dat ik het super leuk vonden om jullie eens in het echt te zien haha. Het was heel gezellig en jullie hebben leuke boekjes gemaakt. Ben reuze benieuwd naar het eindresultaat incl. foto's. Je liftkaartje vind ik te gek, helemaal in halloween stijl, leuk! Bedankt weer voor het meedoen. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien