zondag 26 oktober 2014

Herfst #11

Nog maar een herfstkaartje met het papier uit een (ouder) pakket van Kruitvat. De bloem is een Collectables van Marianne Design, een mal die ongebruikt was en nu heel mooi uitkomt bij de leuke sketch van GerJanne bij Knutsels en Kadootjes. Het tekstje rechtsonder is van Dutch Doobadoo en de geponste HERFST-lettertjes zijn stempels van Hema. Jammer dat ik de foto met flits moest maken, even geen erg in dat het al vroeg donker is...
Gisteren hebben Nel, Annelies en ik een hele leuke workshop gevolgd Bij Oma Dee in Bovenkarspel. Onder leiding van Nadine hebben we een fotoalbum gemaakt mbv een Envelop Punch Board. Grappig apparaatje waar nog veel meer mee kan. Het album is klaar, maar de foto's ontbreken nog. Zodra alles af is, laat ik het resultaat zien. Het was een flinke afstand, maar dubbel en dwars waard. Leuk om mede-bloggers 'live' te ontmoeten, gastvrije ontvangst door Miranda, een goed verzorgde workshopdag en leuke sfeer!
Challenge;
Knutsels en Kadootjes - Herfst + sketch.

9 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook weer leuk! En de workshop zal vast leuk geweest zijn. IK ben benieuwd naar het resultaat!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Mooie kleuren!
    En ja...gezellig he, workshop in Bovenkarspel, ik hoop het resultaat gauw te zien, ben benieuwd!
    Tot morgen, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt Colien, ben heel benieuwd naar jullie resultaat van de workshop. De punchboard is inderdaad een heel mooi veelzijdig apparaat, maar dat je er een boekje mee kan maken heb ik nog niet ontdekt. Jammer dat het inderdaad heel ver reizen is. Leuk dat je mee doet met de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was idd een hele leuk dag gisteren.
    Ik heb vanmorgen al een leuke kado envelop gemaakt met bijpassende strik met de punch board.

    Leuke vrolijke kaart heb je gemaakt met de sketch, bedankt voor je deelname bij Knutsels & Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke herftskaart! Ja, workshops bij Bij Oma Dee zijn altijd heel gezellig en goed verzorgd, de lange reis meer dan waard :) Ben benieuwd naar het resultaat van gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk vrolijk herfstkaartje Colien, leuk dat je meedoet bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Colien,
    het is zo leuk om in mijn zijbalk een kaartje te zien verschijnen met mijn sketch! Hij is echt superleuk geworden. Mooie kleuren en die stans ga je vast vaker gebruiken! Hij is gaaf!
    Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes!
    En dat zal vast heel gezellig geweest zijn bij Miranda. Je bedoelt Annelies, de zus van Nelly? Leuk hoor met zijn drietjes.
    We zien het eindresutaat nog wel..
    Groetjes en sterkte weer met starten na de vakantie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart aan de hand van de sketch! Klinkt als heel geslaagd, jullie workshop dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijk geheel heb je er weer van gemaakt, ziet er erg leuk uit.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien