zaterdag 24 januari 2015

Brandweerman.

Vandaag is Berry jarig en net als voorgaande jaren heb ik een toepasselijke kaart gemaakt voor de brandweerman. Een plaatje van het internet geplukt en wat verschillende stoere papiertjes ontstond deze kaart.
Aangezien ik vorige week bedacht had om mee te doen met 52weektoChristmas (elke donderdag een kerstkaartje plaatsen), maar het plan deze week al mislukte, ga ik een inhaalslag maken. Dus vandaar dat ik de komende dagen telkens een kerstkaartje laat zien, totdat ik ben 'bijgewerkt'. Deze eerste is naar aanleiding van dezelfde sketch als het bovenste kaartje. Als ik dat een aantal dagen volhoud, zit ik binnenkort 'op schema', kan ikk wekelijks gaan meedoen en ga ik hopelijk een mooie voorraad kerstkaartjes opbouwen....
Challenge;
MojoMonday - Sketch 381

7 opmerkingen:

  1. Ja, ik kan me Berry nog herinneren van vorig jaar! Het is je weer gelukt om een stoere brandweerkaart voor hem te maken :) Dapper dat je aan de kerstkaarten gaat. Deze is gaaf. Afbeelding in de cirkel is super. Zelf gestempeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk, de brandweerkaart ! super stoer !
    een mooi kerstkaartje is het ook geworden, succes verder
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke toepasselijke kaar voor een brandweer fan. Internet is inderdaad handig als je aan speciale afbeelding zoek. Succes met je kerstkaarten, deze is in ieder geval super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ze erg gaaf, vooral die bovenste, daar matcht de rode brandweerauto zo mooi met de rest.Jij bent dus ook om, het bevalt mij al twee jaar prima om met grote regelmaat een kerstkaart te maken. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, dat is ook een idee, een inhaalslag gaan doen. Ik heb er dus nog maar 1 geplaatst en 2 gemaakt. Net vandaag afgekregen. Nog niet kunnen fotograferen.
    Jouw beide kaarten zijn heel gaaf! De brandweerauto is heel mooi, een echte blikvanger!
    En je kerstkaart vind ik ook mooi.
    Succes met de kaartjes voor kerst,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoer kaartje met de brandweerauto en je kerstkaartje is ook erg leuk geworden, succes met je inhaalslag Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such pretty cards. Love the papers you used. Thanks for playing along with Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien