maandag 5 januari 2015

Live simply, love much.

De volgende sketch die ik bij Nelly afkeek, was deze. Lekker simpel, dus daar kun je alle kanten mee op. In afwachting van de volgende IDEE&post heb ik het Indian summer pakketje er nog maar eens bij gepakt. Wat een heerlijk pakket! Ik heb er gisteren nog een heel stapeltje kaarten mee gemaakt. Een aantal voor komende challenges, maar ook een aantal volgens eigen idee:


A.s. dinsdag worden de IDEE&post enveloppen van januari verzonden, dus ik kijk al uit naar woensdag! 
De vakantie zit er weer op, dus zo meteen naar school = werk. Deze 2 weken zijn voorbij gevlogen, vooral omdat ik 4 dagen grieperig ben geweest. Ach, het is zo weer carnaval, hihi. Maar ik vind het ook wel weer leuk om aan de slag te gaan en m'n collega's en de leerlingen weer te zien ;)
Challenge;
Freshly Made Sketches - Sketch #167

8 opmerkingen:


  1. Zo dat zijn aparte kleuren, nog niet eerder zo gezien,
    maar ik vind ze super mooi geworden je kaarten ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such fabulous, rich colors!! I love how the stitched panel on the FMS card highlights the sentiment. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaarten en mooi papier. Vind de kaart met dikke kus super

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gave serie. Ik heb het pakketje er gisteren ook toevallig weer bijgepakt. Zulk mooi papier!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous cards! I love the little birds - they are so cute! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super stoere serie kaartjes. De kleurencombi is zó gaaf.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien