woensdag 1 juli 2015

You can create it #6.

Op deze 1e dag van juli doe ik mee aan de uitdaging van Inge en Caro bij You can create it. In de verrassingsenvelop zaten 3 fishtails in verschillende kleurtjes cardstock, een strookje vellum, een lintje en sequins. Ik heb er een achtergrondpapiertje uit de laatste IDEE&post aan toegevoegd, evenals de cirkel. Daarop het tekstje voor het bruidspaar Anje & Berry dat op dezelfde dag trouwde als Steffi & Nick. Voor hen maakte ik dit kaartje met 'a touch of gold', hier is dat zilver geworden ;-)


6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje voor het bruidspaar! Leuk, dat gestipte papier met de strakke fishtails!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Daar zal Anje vast blij mee zijn ;-). Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat papier kleurt er echt fantastisch bij! Geeft de kaart meteen wat vrolijks, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Gaaf papier, mooi kaartje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeie zet, die kleur er bij. Ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien