dinsdag 30 mei 2017

Hallo zomer.

Vandaag (voorlopig) de laatste kikkerkaartjes. Deze hierboven past goed bij het weer van de afgelopen dagen. Ziet er echt wel zomers uit, toch?!
En deze kwam er makkelijk achteraan, lekker simpel gehouden...
Rolf z'n reis is goed gegaan, hij liet me gistermiddag rond 16.00 uur al weten dat ze boven op de Alp ingecheckt waren in het appartementencomplex. Een geruststelling...

Morgen ben ik er met een heel ander kaartje. Dan is het de laatste woensdag van de maand en dat betekent een kaartje voor het Kleurenkaartenteam. Graag tot dan!
Challenge;
Paper Play Sketches - Sketch 43

11 opmerkingen:

  1. ha, ze blijven leuk, de kikkers ! geslaagde kaartjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als kikkerfan vind ik ze weer super, zo lekker vrolijk en dat is dan ook de bedoeling voor kaartjes als deze! Fijn dat Rolf weer goed is aangekomen petje af dat hij dit elk jaar weer doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaarten, lekker vrolijk. Fijn dat je man goed is aangekomen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat Rolf veilig op z'n Alpe is beland! Ook deze kikkerkaartjes zijn weer leuk1 Vooral de bovenste is superzomers en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En door....met de kikkers. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute!! Thanks for sharing at Paper Play Sketches.
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie opkikkertjes, zeker de bovenste is een heel tafereeltje geworden. Fijn dat Rolf goed is aangekomen. Ik wens hem en al je verdere familie heel veel succes bij Alp d'HuZes!
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik krijg echt geen genoeg van jou kikkertjes. Ze zijn zo leuk en lekker s'zomers! Voor Rolf en de rest die mee fietst alvast heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een coole kikkerkaartjes.
    & voorlopig de laatste? Nee toch... Ze zijn te leuk allemaal.
    Fijn dat Rolf goed is aangekomen. Wens je hem veel succes van mij?!
    Tot morgen, bij het KKT.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien