Ik vond het erg leuk om te doen en ondanks dat het (nog) niet helemaal perfect is, ook wel geslaagd. Het geld dat de ouders van Tessa betalen voor het geboortebord gaat naar het goede doel via de actiepagina van (mijn) Rolf. Hij gaat in juni voor het 2e jaar deelnemen aan Alpe d'HuZes.
maandag 7 januari 2013
Geboortebord.
Vorige week woensdag liet ik jullie een sneak preview zien mijn 'grote scrapkaart'. Hier zie je het geboortebord in zijn geheel. Het is een flink schilderij geworden van 1.20 x 1.20 m. Mijn nicht Marian had de opdracht gekregen van een bevriend stel, maar zij ging voor 4 weken naar Zuid-Afrika, waardoor ze er geen tijd voor had. Om het project niet voorbij te laten gaan, vroeg ze of ik het wilde doen. De aanstaande vader heet 'de mok' en Marian had een ontwerpje gemaakt van een mok met luier. Ik heb er zelf een eigen draai aan gegeven, door de achtergrond een houtprofiel te geven en allerlei 'scrapmaterialen' te gebruiken.
De stempels, het label (met toepasselijke tekst en de geboortedatum) en het vleestouw zijn mijn inbreng. Toen de kersverse vader gisteravond belde dat zijn dochter geboren is, wilde ik toch de naam van het meisje erop verwerken en heb ik een theelabel erbij bedacht. Zometeen komt hij het bord ophalen en ik vind het best spannend wat hij ervan vindt......
Ik vond het erg leuk om te doen en ondanks dat het (nog) niet helemaal perfect is, ook wel geslaagd. Het geld dat de ouders van Tessa betalen voor het geboortebord gaat naar het goede doel via de actiepagina van (mijn) Rolf. Hij gaat in juni voor het 2e jaar deelnemen aan Alpe d'HuZes.
Ik vond het erg leuk om te doen en ondanks dat het (nog) niet helemaal perfect is, ook wel geslaagd. Het geld dat de ouders van Tessa betalen voor het geboortebord gaat naar het goede doel via de actiepagina van (mijn) Rolf. Hij gaat in juni voor het 2e jaar deelnemen aan Alpe d'HuZes.
zondag 6 januari 2013
Foto-challenge.
Straks start een nieuwe challenge op het Anyone for Anya-blog. Het is de eerste foto-challenge van dit jaar en je mag je laten inspireren door deze nachtelijke foto:
Mijn voorbeeldkaart bevat een afdrukje van The Greeting Farm uit de Creepers Crew-serie. Het stoere meisje heet Noah en is ingekleurd met Spectrum Noir stiften. Geen designpapier deze keer, maar verschillende soorten cardstock.
De sketch is van Try Stampin' on Tuesday. Vorige week kwam ik daar in de top 3, leuk!
Ook zin om mee te doen en kans te maken op een leuke prijs? Graag tot ziens bij AFA! Gebruik wel een afdrukje van CC Design of The Greeting Farm :)
Challenges;
Try Stampin' on Tuesday - Challenge #99
Kartenallerlei - Karte Ohne designpapier
Mijn voorbeeldkaart bevat een afdrukje van The Greeting Farm uit de Creepers Crew-serie. Het stoere meisje heet Noah en is ingekleurd met Spectrum Noir stiften. Geen designpapier deze keer, maar verschillende soorten cardstock.
De sketch is van Try Stampin' on Tuesday. Vorige week kwam ik daar in de top 3, leuk!
Ook zin om mee te doen en kans te maken op een leuke prijs? Graag tot ziens bij AFA! Gebruik wel een afdrukje van CC Design of The Greeting Farm :)
Challenges;
Try Stampin' on Tuesday - Challenge #99
Kartenallerlei - Karte Ohne designpapier
zaterdag 5 januari 2013
Happy Bird day in de lift...
Op de nipper wil ik graag meedoen met de Liftchallenge. Weer problemen met het uploaden van een foto.... Maar hier is ie :)
De te liften kaart is een leuke, van Joanne Basile en op haar blog, Just a little something vind je nog meer mooie creaties. Met het 4Heures37 papier, een houten vogeltje (ooit gekocht bij Action), de lettertang, lintje, knoop en de naaimachine is dit mijn bijdrage. Ik ben tevreden met het resultaat en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Challenge;
Liftchallenge - #32
De te liften kaart is een leuke, van Joanne Basile en op haar blog, Just a little something vind je nog meer mooie creaties. Met het 4Heures37 papier, een houten vogeltje (ooit gekocht bij Action), de lettertang, lintje, knoop en de naaimachine is dit mijn bijdrage. Ik ben tevreden met het resultaat en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Challenge;
Liftchallenge - #32
vrijdag 4 januari 2013
Live.
Gisterenmiddag zijn Sanne, mijn nichtje Indy en ik gezellig aan de freubel geweest bij Esther. Onder het genot van een heerlijke kop thee met wat lekkers (en later een geweldige fruit smoothie) heb ik onder andere dit kaartje gemaakt. Het afdrukje is van Sureya is ingekleurd met Spectrum Noir Markers. Dankzij de eenvoudige sketch was er niet veel versiering nodig. Vanmorgen lukte het me niet om foto's op m'n blog te krijgen, maar na meerdere pogingen is het nu wel gelukt en ben ik nog net op tijd om mijn kaart te linken aan de sketch-challenge. Hopelijk gaan de foto's voor morgen en zondag nu ook lukken....
Challenge;
Sketch Saturday - Week #239
Challenge;
Sketch Saturday - Week #239
donderdag 3 januari 2013
Joni.
Sanne en Yuri hebben sinds kort een nieuw huisgenootje. Het is een schattige kitten, genaamd Joni. Voor hen heb ik dit kaartje gemaakt met de net zo schattige Bugaboo-digi 'Lil kitty on a
limb'. Ik heb haar, zoveel mogelijk gelijk aan het echte poesje, ingekleurd met Spectrum Noirs. Het papier is ook toepasselijk, net als de bedel van Knutsel & Zo.
Challenges;
Catch the Bug Challenges - Stella Says Sketch Challenge 127
Totally Gorjuss - New (new digi and MFT-die for me, new kitten for our friends)
Challenges;
Catch the Bug Challenges - Stella Says Sketch Challenge 127
Totally Gorjuss - New (new digi and MFT-die for me, new kitten for our friends)
woensdag 2 januari 2013
Celebrate!
Iedereen weer een beetje bekomen van de jaarwisseling? Ik mag nog genieten van een paar dagen vakantie, heerlijk! Het kaartje van vandaag is niet speciaal voor iemand, maar een verjaardagskaartje is nooit weg, toch? De leuke digi is van Bugaboo en is ingekleurd met Spectrum Noirs. De pijl is gemaakt met mijn nieuwe MFT mal. (gewonnen bij een vorige challenge bij EFEK, gesponsord door Doe@ding) Het zijn verschillende pijlen en ze zijn zoooo gaaf!!
In de afgelopen dagen ben ik weer eens aan het schilderen geslagen. Het wordt een soort van grote scrapkaart, maar dan in verf :)
Hier zie je een sneak preview, het totale resultaat laat ik snel zien. Het was lang geleden dat ik met verf en kwast iets gemaakt heb, maar het blijft leuk. Ben dan ook blij dat ik al mijn schildermaterialen nog heb.
Challenges;
Elke kaart een Feestje! - Sketch + ballon(nen)
Stampin' for the Weekend - Anything goes
Dutch Dare Card Challenges - Celebration
In de afgelopen dagen ben ik weer eens aan het schilderen geslagen. Het wordt een soort van grote scrapkaart, maar dan in verf :)
Hier zie je een sneak preview, het totale resultaat laat ik snel zien. Het was lang geleden dat ik met verf en kwast iets gemaakt heb, maar het blijft leuk. Ben dan ook blij dat ik al mijn schildermaterialen nog heb.
Challenges;
Elke kaart een Feestje! - Sketch + ballon(nen)
Stampin' for the Weekend - Anything goes
Dutch Dare Card Challenges - Celebration
dinsdag 1 januari 2013
'n Geweldig nieuwjaar!
Goeiemorgen (of middag, haha) en Happy NewYear!! Op deze eerste dag van 2013 proost Tilda op een goed, gezond, gezellig en vooral creatief jaar en ik doe met haar mee :) Dat al jullie wensen uit mogen komen.
Fijne dag nog en tot snel weer!
Challenges;
Papertake Weekly - Anything goes (Sketch #72, sept. 2012)
Miekelotte - Maak een nieuwjaarscreatie
Dutch Magnolia Lovers - Maak een nieuwjaarscreatie
Pixie Dust Studio - Any celebration will do
Fijne dag nog en tot snel weer!
Challenges;
Papertake Weekly - Anything goes (Sketch #72, sept. 2012)
Miekelotte - Maak een nieuwjaarscreatie
Dutch Magnolia Lovers - Maak een nieuwjaarscreatie
Pixie Dust Studio - Any celebration will do
Abonneren op:
Posts (Atom)






