woensdag 2 januari 2013

Celebrate!

Iedereen weer een beetje bekomen van de jaarwisseling? Ik mag nog genieten van een paar dagen vakantie, heerlijk! Het kaartje van vandaag is niet speciaal voor iemand, maar een verjaardagskaartje is nooit weg, toch? De leuke digi is van Bugaboo en is ingekleurd met Spectrum Noirs. De pijl is gemaakt met mijn nieuwe MFT mal. (gewonnen bij een vorige challenge bij EFEK, gesponsord door Doe@ding) Het zijn verschillende pijlen en ze zijn zoooo gaaf!!
In de afgelopen dagen ben ik weer eens aan het schilderen geslagen. Het wordt een soort van grote scrapkaart, maar dan in verf :) 
Hier zie je een sneak preview, het totale resultaat laat ik snel zien. Het was lang geleden dat ik met verf en kwast iets gemaakt heb, maar het blijft leuk. Ben dan ook blij dat ik al mijn schildermaterialen nog heb.
Challenges;
Elke kaart een Feestje! - Sketch + ballon(nen)
Stampin' for the Weekend - Anything goes
Dutch Dare Card Challenges - Celebration

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitwerking van de schets, Colien!
    Gezellig dat je mee doet bij deze uitdaging van EKEF.
    En je sneak ziet er alvast leuk uit, maakt me nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart Colien, leuk afdrukje. Mooi de pijl met tekst. Bedankt voor het meedoen bij EKEF.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartje, Colien! Die pijlen zijn gaaf hè?! En ze zijn extra leuk als je ze gewonnen hebt ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Leuk zoals je de tekst hebt verwerkt. De digi helemaal gaaf.
    Bedankt voor het mee doen bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje zeg. Leuk dat je meedoet bij EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super schattig!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien