vrijdag 4 januari 2013

Live.

Gisterenmiddag zijn Sanne, mijn nichtje Indy en ik gezellig aan de freubel geweest bij Esther. Onder het genot van een heerlijke kop thee met wat lekkers (en later een geweldige fruit smoothie) heb ik onder andere dit kaartje gemaakt. Het afdrukje is van Sureya is ingekleurd met Spectrum Noir Markers. Dankzij de eenvoudige sketch was er niet veel versiering nodig. Vanmorgen lukte het me niet om foto's op m'n blog te krijgen, maar na meerdere pogingen is het nu wel gelukt en ben ik nog net op tijd om mijn kaart te linken aan de sketch-challenge. Hopelijk gaan de foto's voor morgen en zondag nu ook lukken....
Challenge;
Sketch Saturday - Week #239

3 opmerkingen:

  1. Gezellig zo met s'n vieren freubelen. Mooie afbeelding ( jaloers op het haar )
    Groetjes en een fijne weekend
    Sinikka :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart! En wat een gezellige boel om samen aan de knutsel te zijn. Je hebt mooi gekleurd!!
    Groetjes en geniet nog even van het vrijheidsgevoel. Maandag weer werken?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig, ik zit meestal gewoon alleen te knutselen! Leuk is je kaartje geworden!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien