woensdag 21 september 2011

Fire Chief.

Bij Anyone for Anya is de challenge deze week: Masculine. Ik vind het altijd wel een uitdaging om mannelijke kaarten te maken, dus ik ging ermee aan de slag. Het papier is van K&Company en is erg toepasselijk bij het leuke afdrukje van The Greeting Farm. Ik kleurde de 'Fire Chief' in met Derwents. De layout van het kaartje is volgens de challenge bij Sketch Saturday. Het stoere touw en opengewerkte lint past prima bij het thema.
Het doorzichtige stickertje heb ik op cardstock geplakt, zodat het beter te lezen is. Ik heb het met 3D foam op het kaartje bevestigd.
Ondertussen heb ik de Halloweenspullen weer opgezocht, dus daar zullen jullie vast binnenkort iets van gaan zien :)


Challenges;
Anyone for Anya - Masculine time!
Sketch Saturday - Week # 173
Menscardworld - Alles mag!

10 opmerkingen:

  1. ooo colien
    perfect
    ik vind m super
    leuk dat je meedoet met de anyone for anya deze week

    janine dt afa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart is het geworden! Ik heb vanavond ook een brandweermankaart gemaakt, maar dan anders...morgen zet ik hem op mijn blog.
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi colien
    een erg leuke en stoere kaart en vooral de brandweerauto en laars is echt een blikvanger!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk en stoer kaartje! Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb dat brandweerpakketje ook nog ... eens gekregen op een beurs denk ik, nog steeds niks mee gedaan ! dat van jou is wel een heel leuk idee ! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Colien!
    Ik ben maar weer eens een rondje aan het kijken, want morgen staat er een scrapavondje gepland en heb al sinds de vakantie niets meer gedaan. Dat vraagt om inspiratie!

    Groetjes Deb

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a brilliant card, I love your take on the sketch!
    Thanks for joining in the fun with us this week over at Sketch Saturday :o)
    Hugs,
    Cazza
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je top 3 bij Anyone for anya, je kaart is ok fantastisch!!
    Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, erg leuk passend bij elkaar, kwa brandweer thema. Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien