vrijdag 23 september 2011

Straight from the heart.

Toch nog een kaartje kunnen freubelen vanmiddag. Fijn aan de tuintafel, wat een heerlijk weer! Het is wel een herfstkaartje geworden met een hÄnglar & StÄnglar afdrukje. Ik heb het ingekleurd met Derwents. Het papier is van Basic Grey; Indian Summer. Het tekstrondje is van Aud Design. De vleugeltjes en het hartje bij de tekst heb ik bewerkt met Stickles. Het bruine lint is van Vivant.
Zometeen ga ik bardienst draaien bij een Bruce Springsteen coverband, lijkt me gezellig. Morgen zijn we op 'schoolreisje': de BNN leden-dag in Walibi. Dat lijkt me hartstikke leuk en de weersverwachting is prima! Jullie lezen wel hoe ik het vond al die achtbanen enzo....


Challenges;
Lovely Hanglar Only - With Hearts

14 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Colien! Die stempels blijven zo leuk.
    Fijn weekend en veel plezier morgen!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie hefstkaart,
    Heel veel plezier morgen.

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje !
    Geniet van je drukke weekend !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie warme kleuren!! En ja de herfst is ver weg, deze dagen. Ik hoor net dat het wel 25 graden kan gaan worden.....bof jij even.

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje Colien....
    en veel plezier morgen....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi colien
    wat een gave kaart en prachtig bijpassend papier,geniet van morgen lekker met het zonnetje!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A wonderful sweet card! Thanks for joininmg us at Kartenallerlei
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beautiful card i love the autumnal colours thanks so much for joining us at lovely hAnglar only
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your card is beautiful Colien!
    I love your image and the text stamp is perfect for it.

    Thanks for playing with us at "lovely hÄnglar only",

    hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, warm kaartje. Veel plezier morgen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HI sweetie this is stunning, love your choice of image too, thanks so much for joining us at JM/HS this week hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart Colien,super stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lovley card hunni, thanks for playing along at dutch dare card challenges and good luck

    hugs sandra DT
    p.s i have a candy on my blog here

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card! Thanks for joining us at Just Magnolia! hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien