dinsdag 27 september 2011

My wish for you....

Goeiemorgen, allemaal! Hier ben ik weer met een kaartje voor de uitdaging van Challenges For You. Ik had nog wat restjes Yasmine papier van BoBunny met bijbehorende brads en chipboard stikkers en daar wilde ik iets mee doen. Omdat er voor de sketch meer soorten papier nodig waren, heb ik er nog 2 velletjes uit de Jack n' Jill paperpad bijgepakt. Dat kleurt er prima bij, zoals je ziet. De bloem(en) heb ik gestanst en er chipboard blaadjes achter geplakt.
Het metalen tekstje (van Making Memories) vond ik wel passen bij het geheel en maakt het kaartje mooi af.
Ik ga weer naar school = werk om wat pubers te entertainen en daarna hebben we nog een aantal vergaderingen. Een lange dag voor de boeg, maar het komt goed :)
Challenge;
Challenges For You - CFY #26

5 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje Colien, mooie kleurtjes bij elkaar, leuke sketch ook.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart geworden Colien en de kleuren van het papier passen geweldig bij elkaar.

    liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colien,

    wat een prachtig kaartje. Zo zie je maar dat het lang niet altijd met een afbeelding hoeft om toch een mooie kaart te maken.
    Mooi papier bij elkaar en je metalen tekst is helemaal mooi!!
    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien