donderdag 1 september 2011

Verjaardagskaart voor Sanne

Voorkant
Deze kaart heb ik gemaakt voor Sanne. Het model heb je al eerder op mijn blog kunnen zien, want ook voor Esther's verjaardagskaart gebruikte ik het. Desondanks zijn het 2 heel verschillende kaarten geworden. Sanne is dol op roze, maar........ook op katten, dus koos ik voor het Max & Whiskers papier van Basic Grey.
Binnenkanten
Achterkant

Label.
Verder lekker veel versieringen aangebracht, wat afdrukjes ingekleurd en opgeplakt en als topper een kattenbedel aan het label :)
Voor scrapmaatjes iets maken blijft toch een beetje spannend, maar aan Sanne's reactie kon ik merken dat ze em heel leuk vind. Fijn, ik vond het leuk om de kaart te maken en het resultaat is lekker vrolijk.
Tot morgen, dan wordt het een zonnige dag en dat vraagt om een zonnig kaartje......

9 opmerkingen:

  1. Wat is deze kaart ook weer erg leuk geworden en toch weer heel anders dan de van mij erg leuk.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk? Ik vond hem helemaal geweldig! Ik ben er zo blij mee! Hij spat van onze deur af! Tja, en ik had al zoveel roze kaartjes gehad, dat iets anders ook wel leuk was hoor! Die kattenbedel vond ik trouwens helemaal het einde! Enorm bedankt en hopelijk tot gauw!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is echt prachtig geworden, er is zoveel op en in te zien!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Colien! Wat werd ik aangenaam verrast met de award, lief van je dat je hem aan mij wil doorgeven!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,

    superkaartje, zeg! Wat een kunstwerkje!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi colien
    wat een schatje van een kaart,erg leuk om al die dingen te bekijken!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk vrolijk verjaardagskaartje, meid wat een werk heb je erin gestoken,maar het resultaat is er wel naar.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo Colien, dit is een een heel kunstwerk, lekker vrolijk en leuk al de details die bij het thema 'kat' horen.
    groetjes, marijke en chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer geniet van al jouw kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien