zondag 2 oktober 2011

Klussers.

Pfoei, wat een dag. We kwamen vannacht pas laat thuis van een leuk feestje, dus sliepen we lekker uit. Toen ik om half 11 beneden kwam, schrok ik me rot. Eén van onze aquariums was lek en zo'n 30 liter water was (via de laatjes met mijn scrapspul) de huiskamer ingestroomd. We moesten dus zo snel mogelijk in actie komen om de vissen en planten te redden. Daarna aan het dweilen, Rolf naar de bouwmarkt om kit te halen en ik m'n scrapspul (lint, stempels, ponsen, Distress inkt en ander Tim Holz materiaal) naar buiten om te laten drogen in de zon;


Ik had me een iets andere zondag voorgesteld, maar er zitten ook voordelen aan: Rolf kan zijn aquarium opnieuw goed inrichten (met nieuwe voedingsbodem) en mijn scrapspullen zijn weer netjes gesorteerd:) En gelukkig bewaar ik mijn papier in een andere kast....
Maar ik wil jullie nog wel even bovenstaand vrolijk kaartje laten zien, dat ik heb gemaakt volgens de sketch bij Papertake Weekly en de kleureninspiratie bij Scrapdelight:
Het afdrukje is van Lili of the Valley en daar vroegen ze om knopen, vandaar dat ik ze in bijpassende kleuren heb bijgevoegd. Het papier is uit verschillende paperpads van Basic Grey. Het kaartje is voor vrienden die druk doende zijn met het opknappen van een uitgewoond huis, wat ze omtoveren tot hun eigen paleisje :)
Ik ga lekker slapen, graag tot morgen!
Challenges;
Lili of the Valley - Button it!
Papertake Weekly - Sketch
Scrapdelight - Inspiratie challenge

8 opmerkingen:

  1. Wat een pech zeg met al dat water. Gelukkig weet je er zelf nog een positieve draai aan te geven!
    Je kaartje is echt superleuk en zal de klussers zeker inspireren flink aan de slag te gaan en blijven.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi colien
    dat is een echte vieze tegenvaller na een leuk feest en dan de volgende dag zo ramp zien!
    hoop dan ook dat de schade meevalt?
    maar wel tussendoor een schatje van een kaart gemaakt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjeetj, dat was natuurlijk wel even schrikken. Wat een geluk dat het freubelspulletjes waren die tegen een stootje kunnen en geen papier! Lief kaartje heb je toch nog gemaakt!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje. Wat een geluk dat je papier er niet onder lag. Hoop dat de vissen inmiddels weer lekker rondzwemmen en je spulletjes gedroogd zijn. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Colien,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable card, love the colour combo. Thanks for joining us at LOTV this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A great "button-card"! Beautiful image and colurs! Thanks for playing along with us at LOTV this time :)
    Hugs, Lena K

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien