zaterdag 8 oktober 2011

Treats!

Gisteravond had ik een freubelavondje ingepland, maar dat liep even anders. Rolf mocht onverwacht invallen met een optreden met zijn coverband Two Face. Maar toch is het nog gelukt om vooraf dit kaartje te maken. Het is een gezellig, druk Halloween kaartje geworden. Het afdrukje is van The Greeting Farm en heet 'Skeleton', hoe kan het anders :) Hiermee kan ik meedoen met de challenge bij Anyone for Anya. Het gebruikte papier is van Making Memories, de sketch van Pollycraft. De vleermuizen, sterren en het 'Boo!' tekstje heb ik gestanst. Het kanten lintje (Xenos) en de zwarte steentjes maken het af.
Ik ga zometeen naar school = werk. Daar organiseren we, samen met diverse agrarische streekbedrijven, een oogstfeest. Vorig jaar was het een groot succes, maar toen was het een lekkere zonnige dag. Hopelijk komen er vandaag ook genoeg bezoekers, anders duurt de middag zo lang...
Challenges;
Anyone for Anya? - Halloween Inspiration
Pollycraft - Sketch
Stamp with fun - Halloween

8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind m heel leuk geworden
    bij de xenos hebben ze leuk materiaal
    heb er laatst ook vanalles weggehaald

    kan de kaart ook mooi meedoen met de tgfhyvesoktchallenge!!

    bedankt voor het meedoen met anyone for anya challenge deze week

    groetjes van janine AFA DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi colien
    wat een griezel van een kaart:-))
    erg leuk gemaakt en veel succes met de challenge
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel lief kaartj ! hopelijk was het een vruchtbare dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Jij bent nu wel helemaal in je element!!!
    Hoe was het op het oogstfeest, zijn er genoeg mensen geweest?
    Fijne zondag, gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Colien,

    wat een leuke kaart! Ik moest eerst even kijken hoe het nu precies zat met de stempel. Geinig!
    hopelijk is het oogstfeest niet in het water gevallen? Hier was het bij tijd en wijlen supernat!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute card! I love your bats and DPs

    Thanks for playing at Anyone for Anya? this week

    Happy Crafting
    Sam xx

    www.craftychickcards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what for great halloween card !! thanks for joining in our challenge.
    hugs
    tina46
    swf-dt

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien