maandag 31 oktober 2011

Saturated Canary.

Wat komen er toch een boel leuke stempels uit! Via Mariken en de clubsite van Tiets maakte ik kennis met de gave digi's van Saturated Canary. Krista Smith ontwerpt supermooie stempels voor Simply Sassy en ik ben er echt helemaal weg van. Ze heeft nu een eigen lijn: Saturated Canary en deze serie is echt een beauty! Krista heeft deze dame speciaal voor de clubsite van Tiets ontworpen, erg leuk. Het is een kerstafdrukje, maar voor dit kaartje heb ik herfstpapier van K&Company voor gebruikt. Het tekstje komt van een stempeltje van Action van vorig jaar. De bloem heb ik gestanst met mijn 'nieuwe' stans en de chipboard knoopjes heb ik ook op de scraprommelmarkt gescoord gisteren. Het was best een goede 'vangst', kijk maar eens:
Sanne en ik hebben ook nog deelgenomen aan een workshopje. Daar hebben we, onder leiding van Els, een Pocket Watch van Tim Holz gepimpt. Dit is em geworden;
Happy Halloween allemaal!
Challenge;
Kaarten maken met Tiets - Uitdaging oktober
Stamp with fun - Buttons

6 opmerkingen:

  1. Boah..., deine Karte sieht umwerfend aus liebe Colien! Dieses Motiv gefällt mir ausgezeichnet und die orange Töne passen perfekt...
    Ich wünsche dir eine gute neue Woche,
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè, dan is het eindelijk Halloween en zien we hier een Kerstkaart, haha. Ik vind hem wel prachtig hoor. Niet zo standaard. De digi's zijn te gek! Ik ben er ook helemaal dol op! Jouw vangst was beter dan die van mij, maar ook ik ben blij met mijn spulletjes. Tot snel!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi colien
    een erg mooie kaart en dat van tim hotz is prachtig
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart en de watch is geweldig. Je nieuwe bloemenstans kan ook heel goed met een lintje erdoor. Geeft weer heel ander effect. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De stempel is zeker gaaf! Je kaartje ook trouwens. Ik zie dat je je heerlijk hebt uitgeleefd gisteren!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien