woensdag 24 juli 2013

Meneer de Uil.

Vorige week waren we 5 nachtjes op de camping in Oberweis. Mijn zus, zwager en nichtjes zijn daar al een aantal jaren vaste gasten, zo ook dit jaar. Vorig jaar waren we elders op vakantie in Duitsland en zijn we een dagje op visite geweest toen Indy jarig was en dit jaar zijn we wat langer geweest. Rosey (4 jaar) vond het een feest als ik dagelijks meeging naar de verschillende activiteiten van het animatieteam, vooral als er geknutseld werd. Op onze laatste ochtend was er een kleurwedstrijd en door het thema van die week (retro) kregen de kids een kleurplaat van meneer de Uil. Als grap kreeg ik ook een papier en heb ik het ongekleurd ingeleverd, omdat we vroeger zwart/wit tv hadden. Bij de prijsuitreiking kreeg ik een eervolle vermelding voor de originaliteit, maar moest de kleurplaat thuis maar inkleuren. Bij deze..
Verkleind, geprint en ingekleurd met Derwents, papier van October Afternoon en stempels van Eline's huis. De kaart gaat richting Briepie van het animatieteam in Oberweis. Even laten zien dat ik mijn belofte nagekomen ben :)
Challenge;
Sketch Saturday - #268

5 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal Colien, ik herinner me mijnheer de Uil nog heel goed, ook in zwart -wit, je kaartje is super! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien, ach meneer de Uil, iedere avond zat ik aan de buis gekluisterd, met die "tuut, tuut Truus de mier" en alle andere dieren uit grote dierenbos. Leuk verhaal en leuk kaartje hoor!

    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet me voor de grap eens zien zitten, voor/achter mijn laptop. Een big smile op m'n gezicht van oor tot oor. Dit is echt jeugdsentiment voor mij. En wat heb je er een onwijs leuke kaart mee gemaakt. Ik voel een nieuwe trend opkomen :-)

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a fun card Colien, wonderful colors. Thanks for joining us at Sketch Saturday this week! Deb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great card for a teacher Colien! :)
    Thanks for joining us at Sketch Saturday this week! :)
    Lizy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien