maandag 1 juli 2013

Ton sur ton.

 
Bij Cards and Scrap hebben ze een leuke uitdaging: ton sur ton. Daar ben ik wel mee bekend. In de bloemenwereld heb je daar heel veel mee te maken: verschillende nuances van 1 kleur. Dat leren de leerlingen ook in mijn bloemschiklessen. Maar nu dus toegepast op een kaartje, of eigenlijk 2, want ik kon (weer eens) niet kiezen...
Met verschillende tapejes en stempels + stansen van Stampin' Up kwamen deze kaarten tot stand.
Challenges;
Clean and Simple - Sketch 247
Cards and Scrap - Ton sur ton

9 opmerkingen:

  1. Leuk dat je met deze ton sur ton kaarten je oude beroep kunt gebruiken! Ze zijn allebei mooi en de tapejes staan er gaaf op.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ton sur ton vind ik mooi! ook jouw kaartjes, zou niet kunnen kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht kaarten zijn dit en fijn dat je mee doet met
    Cards & Scrap Challengeblog.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi die ton sur ton kleuren van jouw, ook de bloemen en de tape is mooi. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, wat prachtig zeg! Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen, maar jij lijkt er helemaal geen moeite mee te hebben, ze zijn super! En zelfs ik zou niet kunnen kiezen tussen de rode of de blauwe ;-)
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Colien,
    deze zijn weer beeldschoon. Ik vind het altijd knap hoe jij kunt toveren met vrij weinig en dan zulke schitterende kaartjes kunt maken.
    Heel mooie kleuren, snap wel dat je niet kon kiezen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk Carolien.
    Groetjes Sandra
    sandramaaktkaartjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic! Love the simplicity of the cards!!! SO pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great take on the sketch - I hope you'll link up at 52 Card Pickup this week!

    http://www.oldbackporch.com/2013/07/52-card-pickup-227.html

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien